BioAcid Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei, Vet at enkelte bedrifter innen it bruker et program til å fange opp all trafikk som går over nettet men fikk ikke med meg hvem som har produsert det, samt hjemmesiden. Noen som vet om det, det heter ganske enkelt Sniffer og koster rundt 100.000 :-? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Slike programmer trenger ikke koste tusenvis... Dette er gratis! Sikkert ikke like bra. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Denne koster det samme: http://www.ethereal.com/ Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Takker, men tenkte på det spesielle programmet da jeg har sett det i bruk å vet at det er ganske enkelt brukegrensesnitt, men samtidig veldig effektivt, men det spørs om jeg bare må høre med han som var innom ved oss :-? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg er ikke sikker på hvilket program du sikter til. Men kan vel anbefale ettercap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå