AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 1. Hei, jeg opplever at jeg veldig kjapt kan bli "forelsket" i jenter, da mener jeg at jeg tenker mye på hun det gjelder, og får "sommerfugler i magen" nå jeg snakker med henne osv. men etter toppen 1 uke, så tenker jeg ikke over henne i det hele tatt lenger, noe som egentlig er et lite problem siden jeg kunne tenke meg få meg kjæreste nå, noen som har noen tips? 2. Jeg føler meg veldig usikker når jeg snakker med jenter, eller jenter jeg kjenner, jeg kommer ganske lett i kontakt med fremmede og kan være den reine sjarmør, men når jeg snakker med de jeg kjenner godt (og spesielt de jeg vet har det jeg leiter etter i en kjæreste) så blir jeg veldig usikker og stotrer mye og sier kun det jeg må, og mister den gløden jeg pleier og ha, noen som vet hvordan jeg kan øke selvtilliten min her? På forhånd takk for alle svar. Anonym poster: fc88ecfca8a97807ea9e2460e4ca6a44 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg gjetter at du ikke har så veldig mye erfaring? Det vil i så fall forklare hvorfor du så lett blir betatt av jenter. Det er ikke ekte forelsker, selv om det kanskje føles slik. Nå skal det også sies at noen mennesker får litt lettere "sterke følelser" overfor eventuelle partnere. Jeg var også litt slik. Det er egentlig ikke så mye å gjøre med det, annet enn å prøve ut forhold. Du kommer gradvis til å lære mer om deg selv, og til syvende og sist vet du også hva du vil ha. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå