ZICKbirkebeiner Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Tenker og kjøpe en joystick til 500kr til bf3 og fsx Er denne bra feks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649015 ? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Helt sikker 100 ganger bedre enn musen! Tipper stokken holder i et år med litt intensiv spilling! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hiv deg heller over Logitech 3D pro, beste joysticken lagd siden krigen Lenke til kommentar
ZICKbirkebeiner Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det verd og øke busjettet til 800,-? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hva får du til 800,- da? Jeg skal også ha ny, min gode gamle Saitek evo force tok kvelden, og den er ikke å få kjøpt lenger. Sjekka litt rundt og fant ut at den du linka til (thrustmaster) var den beste til den prisen. Har dessverre ikke fått kjøpt den enda, så kan ikke si noe mer om den. Men ut i fra tester skal være den mest presise stikka på markedet, men har litt billig plastfølelse på knapper og throttle. Vurderte Logitech 3D pro også, og valgte den bort. Men husker ikke hvorfor.. Ikke kjøp Saitek FLY ihvertfall! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Spørs jo helt da, skal du fly simulator? Da øker du budsjettet og kjøper deg noe ordentlig, skal du fly litt i BF3 og liknende spill, kjøp deg den jeg linket til. Den er fantastisk til sånt bruk, men blir for urealistisk om det er snakk om simulatorer. Lenke til kommentar
ZICKbirkebeiner Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Er i hovedsak bf3 og hawx 2, spilte en del fs før, men synes det er lite givende Lenke til kommentar
ZICKbirkebeiner Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Så de hadde 3d pro til under 200,- på amazon.com går det an og bestille derfra eller må man bruke co.uk? Lenke til kommentar
ZICKbirkebeiner Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Endte opp med logitech extreme 3d pro og den fungerer utmerket til mitt bruk, bf3 og hawx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå