Ozelot Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk denne telefonen av et vennepar. De hadde brukt den maks 6-12 måneder før jeg fikk den. Brukte den i ca 1 døgn, og så merket jeg problemet komme. Når jeg skal låse opp skjermen, så "glipper" den når jeg har låst den nesten helt opp. Tenkte så at jeg kan restarte den, og at den vil fungere nå, men jeg klarer ikke å taste inn pinkoden fullstendig. Virker som det meste på høyresiden av skjermen ikke virker. Altså, tallen 3,6 og 9 virker ikke. Den ser ikke skadet ut. Forslag til løsning? Har prøvd å ta ut batteri, simkort og denslags bare for å teste, men ingenting fungerer. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Om du får den på så kan en kalibrering hjelpe i alle fall. Men det løser nok ikke alt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 En kompis fikk samme symptom på sin da han mistet sin u8800 i gulvet. Bytt digitizer. Fåes billig på ebay. Sitter å venter på at noe lignende skal skje med min u8800 så jeg kan kjøpe meg ny telefon Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Om du får den på så kan en kalibrering hjelpe i alle fall. Men det løser nok ikke alt Dette må vel gjøres av et verksted, antar jeg? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Om du får den på så kan en kalibrering hjelpe i alle fall. Men det løser nok ikke alt Dette må vel gjøres av et verksted, antar jeg? Kalibrering ligger i innstillinger som regel. Jeg har gjort det på min samsung en del ganger, er ganske sikker på at det funker på huawei også. Må bare få den låst opp. Trenger ikke fagfolk for det Endret 9. oktober 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Låst opp ja, det kan jeg bare drømme om Får heller se på den digitizer-saken og se om jeg blir noe smartere der Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Resistive skjermer krever kalibrering, men ikke kapasitive, som f.eks U8800 har. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg kjøpte en sånn digitizer-sak på ebay, og telefonen er nå fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå