Morgens Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Heisan. Behøver en god software! Har en HP Skanner fra 2008 hvor siste software ble laget i 2007, den måtte lures inn på 7 og i 8 fungerer det ikke i det hele tatt. Modellen er CM1017, det er en fargelaser med integrert skanner. Har 2 sett med toner til den slik at jeg helst vil få liv i skannerdelen igjen. Google hjelper meg ikke da "network scanning" betyr noe helt annet. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det aller greieste er vel å sette opp scan to email på MFP-en. Da får du scanningene sendt som PDF, TIFF eller JPEG (om jeg husker rett) til mailboksen din og du trenger ikke noe eget program for å gjøre det. Annet enn en mailserver da, men dem er det nok av. Når det er sagt så er scanneren TWAIN 1.9-kompatibel så du skal kunne scanne fra en hvilken som helst TWAIN-programvare. Når det gjelder Google så er dette kanskje en bedre ide: http://lmgtfy.com/?q=generic+scanning+software+-%22port+scan%22 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Takk for innspill. Scan til mail var helt "håpløst" fra HP sin side, den var avhengig av at klienten stod for selve mailen. Ingen SMTP direkte. Har Infraview installert men hvis det ikke kommer flere tips får jeg sjekke opp om den faktisk støtter skanning via nettet og ikke bare USB (det virker slik). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå