Mujlza Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har sett litt på denne pc-en, som virker veldig bra spesifikasjonsmessig prisen tatt i betraktning. Men jeg finner ikke mye om den på nettet, sa er det noen som vet noe om den? Er den sa bra som den virker? www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-a55a-sx069v/170339.3003/ Hva med denne? www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/hp-paviliong6-2128so/174788.3003/ Er den noe annet som er verdt aa se paa? Vil helst ikke gaa over 5000 Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har sett litt på denne pc-en, som virker veldig bra spesifikasjonsmessig prisen tatt i betraktning. Men jeg finner ikke mye om den på nettet, sa er det noen som vet noe om den? Er den sa bra som den virker? www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-a55a-sx069v/170339.3003/ Hva med denne? www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/hp-paviliong6-2128so/174788.3003/ Er den noe annet som er verdt aa se paa? Vil helst ikke gaa over 5000 Skal du ha en god bærbar pc. så gå for Asus, Samsung, de er produsentene som har god kvalitet/kjøling på sine bærbare pc'er, ikke kjøp Hp. jeg har en skolepc som er hp.. rett og slett dårlig selvom cpu og ram og hdd er god så ikke bli lurt av det. kan være god hardware, cpu ,ram, hdd. men nytter lite når de sliter veldig med kjøling og maskinvarefeil osv.. hp er rett og slett en fiasko når det kommer til bærbare pc'er.. Den asusen du linket til er ganske bra vurderte den en stund selv. mye for pengene - litt svakt skjermkort, men du skal vell ikke spille ? Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det tyngste er i alle fall Age of Empires 2 og CS, og det regner jeg med det meste klarer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har selv en laptop med Intel HD3000 skjermkort, og den takler CS 1.6 sånn ca spillbart på 16 bit grafikk. HD4000 er nok et par hakk bedre, men ingen av maskinene det linkes til er engang i nærheten av å være noe utpreget gamingmaskin. Det er nok noen av de røtneste grafikkortene på markedet i dag. Jeg forstår at ytelsesbehovet ditt ikke er allverden, men så er det ikke på langt nær allverden et slikt skjermkort klarer å levere heller. I din prisklasse og til din bruk tror jeg du ville vært bedre tjent med en AMD-basert maskin da de har noen ganske gode APU-er. F.eks. denne her tror jeg er et langt bedre kjøp ift ytelse/pris enn de andre modellene som er foreslått så langt. Ellers heller jeg som regel mot Asus selv, og denne så jo ut som intet annet enn et røverkjøp. Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm. Amd har jeg ikke saa mye greie på, men i7 skal jo være noe av det ypperste? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm. Amd har jeg ikke saa mye greie på, men i7 skal jo være noe av det ypperste? Det er svært sjelden det er prosessoren det kommer an på i dag. En i7-prosessor vil ikke gjøre maskinen raskere utenom videoredigering. Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg bestilte Asus-pc-en med i7. Jeg synes den virket best mht pris, og det er nok uansett en brukbar data Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har selv en laptop med Intel HD3000 skjermkort, og den takler CS 1.6 sånn ca spillbart på 16 bit grafikk. Hm. Det høres merkelig ut at en integrert GPU fra 2011 ikke skal kunne drive et spill på fullt med en grafikkmotor datert fra 1998. Så dårlig er ikke HD3000 engang. Men tja... CS har jeg ikke spilt siden 2001, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå