Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 men ikke den orginale. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Når jeg var i USA drakk jeg Mountain Dew, noen butikker her i Norge som har det? Det nærmeste er mountain dew energy. Den finnes i orginal boks og flaske + sukkerfri i boks. De har samme smak som vanlig mountain dew (har testa) men har bare litt mer koffein og taurin. De finnes på mix, 7-eleven og sannsynligvis DeliDeLuca 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Syntes ikke Mountain Dew Energy var noe god i det hele tatt. Sendte bilde av flaska til en kompis i statene og han visste ikke hva jeg hadde kjøpt men det var hvertfall ikke den orginale. Flaska jeg fant i Finland var heller ikke noe god, men drakk hvertfall hele flaska av den. Lenke til kommentar
k3kek3 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Når jeg var i USA drakk jeg Mountain Dew, noen butikker her i Norge som har det? De har d rett over grensa til Sverie vet jeg men ikke den orginale. Hva er forskjellen? Den orginale er MYE bedre, synes jeg da... Lenke til kommentar
k3kek3 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 ... (de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup). -frank Om jeg får skikkelig lyst på Dr. Pepper bør jeg altså kjøpe europeisk, og ikke amerikanskimportert? Hvordan ser jeg forskjell på dem? Den som jeg kjøpe i Sverie var: http://pepperme.com/ Som er den orginale er disse: http://www.drpepper.com/products/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Synes den første boksen er god, boks nummer to... Not so much Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva synes dere om root beeren da? synes den lukter som 5-56 rustspray, og smaker som traktordekk.. men den er faktisk litt god likevel Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Keiseren fruktbutikk i Lillestrøm selger det i alle fall. Diverse "sære" brusvarer og diverse der gitt. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 dr pepper er skikkelig digg! synd det er så dyrt her til lands... du får kjøpt det på div rema 1000, meny har det som regel, ica har det noen ganger, noen 7/11 har det og sist men ikke minst delideluca har det. det er alle steder jeg har kjøpt dr pepper her til lands. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har lyst på Dr Pepper nå!! Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg bor i Brønnøy og jeg har spurt de på REMA 1000 om å impotere Dr Pepper Orginal, Dr Pepper Cherry og Cherry, Vanilla Coke (de sa at de skal gjøre det). De hadde den på mix i Brønnøy, men mix stengte på torstag D:!!! De har Dr Pepper orginal og cherry i Hemavan i Sverige. Koster 120 svenske kroner for en 12 pack! (cherry). Gleder meg skal dit neste helg. Det er den med "HIGH FRUCTOSE CORN SYRUP". Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er fort halv pris av det de pleier å koste i Norge. Sa Rema noe om prisen? Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, men jeg tipper det blir sån ca. 18 - 25kr for en boks... hater Norge noen ganger. De hadde også Cherry og Vanilla coke på REMA 1000 i Brønnøy for en uke siden. Sa at de burde bestille mer av det også. btw, hvis det ikke kommer skal jeg fortsette å mase på dem helt til de får in. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du kan jo spørre om de kan bestille inn et par kasser til deg? Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 takk før tipse, ska spørr neste gang e fer te REMA Lenke til kommentar
girl with dreams Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har aldri smakt dr pepper jeg. hvordan smaker det egentlig? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har aldri smakt dr pepper jeg. hvordan smaker det egentlig? Masse god smak Minner om coca cola cherry, men noe sier meg at du ikke har smakt den heller. Men det er da på en måte cola med en god smak som jeg sirkler mot cherry/kirsebær Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Syns Dr. Pepper har en dominerende smak av cyanid (som man plukker opp fra mandel-/kirsebær-/ferskenkjerner). Ganske likt Amaretto, en likør laget på ferskenkjerner. Lenke til kommentar
SimCity7001 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kjøper Dr. Pepper svært ofte på eurospar Tomasjord i Tromsø.. Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har vært i Sverige, de elsker den ihvertfall: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå