k3kek3 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei! Noen som vet hvor man kan få kjøpt Dr Pepper i Norge??? Har prøvd å finne det i alle butikker jeg har vert innom, men det har sett dårlig ut... Fant Dr Pepper i Sverie for ikke så lenge siden, men det var ikke den orginale. Fant Dr Pepper på Smart Club en stund, men det ser ut som om de har sluttet å selge den der også PS: kunne ikke levd uten Dr Pepper! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vi er nok dessverre bare noen få sære her i landet som digger Dr Pepper. Er vel en av de mestselgende brusmerkene i USA. Vet at Ica selger den rundt om kring og en og annen Prix. Er også verdt å prøve diverse kiosker. I tillegg er jo som du sier Sverige en mulighet. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Har kjøpt Dr. Pepper på en sammensatt Meny-Helgø-butikk. Men du har kanskje større sannsynlighet for å finne den i kiosker, som Mix, Narvesen, 7-11 osv. Der har de mange sære drikkevarer. Endret 9. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
k3kek3 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 DeliDeLuca Hmm, bare uflaks at jeg bor i Råde da Men takk for forslaget Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis du tilfeldigvis bor i Bergen har de det på Lerøy på galleriet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Trodde ikke denne skulle være så vanskelig å finne i butikk. Jeg jobber i en større Rema 1000-butikk og vi har den relativt fast i sortimentet. Importør er Oluf Lorentzen, så hvis du maser litt direkte på butikk, kan de sikkert ta den inn for deg. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei! Noen som vet hvor man kan få kjøpt Dr Pepper i Norge??? Har prøvd å finne det i alle butikker jeg har vert innom, men det har sett dårlig ut... Fant Dr Pepper i Sverie for ikke så lenge siden, men det var ikke den orginale. Fant Dr Pepper på Smart Club en stund, men det ser ut som om de har sluttet å selge den der også PS: kunne ikke levd uten Dr Pepper! ICA Maxi, Ultra, og Meny har det som standardutvalg (de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup). -frank 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Importør er Oluf Lorentzen Takk, nå vet jeg nøyaktig hvem jeg skal spørre på min egen jobb. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) ... (de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup). -frank Om jeg får skikkelig lyst på Dr. Pepper bør jeg altså kjøpe europeisk, og ikke amerikanskimportert? Hvordan ser jeg forskjell på dem? Endret 9. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Meny har Dr Pepper. Meny har tilogmed importert Vanilla Coke! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, de hadde en egen hylle med sær brus på den lokale Meny-Helgø. Root beer, vanilla coke, cherry coke, Dr. Pepper og et par andre jeg har glemt i farten. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 ... (de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup). -frank Om jeg får skikkelig lyst på Dr. Pepper bør jeg altså kjøpe europeisk, og ikke amerikanskimportert? Hvordan ser jeg forskjell på dem? (LOL, jeg skrev Dr. Petter ved et uhell ) Amerikansk er på boks og har en hvit lapp klistret på med innholdsinformasjon og koster MYE den europeiske kommer på 0,5 liters flasker -frank Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De selge Dr. Pepper på Narvesen her. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, de hadde en egen hylle med sær brus på den lokale Meny-Helgø. Root beer, vanilla coke, cherry coke, Dr. Pepper og et par andre jeg har glemt i farten. Fanta grape og 7-up cherry tenker jeg. Pleier å være de Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dr Pepper er knallgodt, men kan sannsynligvis bare drømme om at vi noen gang kommer til å få Diet Dr Pepper i Norge. Drikker ikke sukkerbrus, men Diet Dr Pepper smaker faktisk veldig godt og drikker mye av dette når jeg bl.a er på jobb i USA. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Når jeg var i USA drakk jeg Mountain Dew, noen butikker her i Norge som har det? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har hørt de har den på DeliDeLuca. Har også hørt at den smaker bedre i USA. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De har Mountain Dew på DeliDeLuca, men ikke den orginale. Siste jeg fant var i Finland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå