Gå til innhold

[Løst] Dr Pepper!

k3kek3

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Dr Pepper i Norge???

Har prøvd å finne det i alle butikker jeg har vert innom, men det har sett dårlig ut... Fant Dr Pepper i Sverie for ikke så lenge siden, men det var ikke den orginale. Fant Dr Pepper på Smart Club en stund, men det ser ut som om de har sluttet å selge den der også :(

PS: kunne ikke levd uten Dr Pepper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er nok dessverre bare noen få sære her i landet som digger Dr Pepper. Er vel en av de mestselgende brusmerkene i USA.

Vet at Ica selger den rundt om kring og en og annen Prix. Er også verdt å prøve diverse kiosker. I tillegg er jo som du sier Sverige en mulighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde ikke denne skulle være så vanskelig å finne i butikk.

Jeg jobber i en større Rema 1000-butikk og vi har den relativt fast i sortimentet.

Importør er Oluf Lorentzen, så hvis du maser litt direkte på butikk, kan de sikkert ta den inn for deg.

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Dr Pepper i Norge???

Har prøvd å finne det i alle butikker jeg har vert innom, men det har sett dårlig ut... Fant Dr Pepper i Sverie for ikke så lenge siden, men det var ikke den orginale. Fant Dr Pepper på Smart Club en stund, men det ser ut som om de har sluttet å selge den der også :(

PS: kunne ikke levd uten Dr Pepper!

ICA Maxi, Ultra, og Meny har det som standardutvalg

(de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup).

-frank

• Liker 2
Lenke til kommentar

...

(de selger både importert amerikansk Dr. Pepper og europeisk produsert på min lokale Meny. den amerikanske er ikke så god som den europeiske da den er laget på sukker og ikke høyfruktose-mais-syrup).

-frank

Om jeg får skikkelig lyst på Dr. Pepper bør jeg altså kjøpe europeisk, og ikke amerikanskimportert?

Hvordan ser jeg forskjell på dem?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

...

-frank

Om jeg får skikkelig lyst på Dr. Pepper bør jeg altså kjøpe europeisk, og ikke amerikanskimportert?

Hvordan ser jeg forskjell på dem?

(LOL, jeg skrev Dr. Petter ved et uhell :))

Amerikansk er på boks og har en hvit lapp klistret på med innholdsinformasjon og koster MYE

den europeiske kommer på 0,5 liters flasker

-frank

Lenke til kommentar

Dr Pepper er knallgodt, men kan sannsynligvis bare drømme om at vi noen gang kommer til å få Diet Dr Pepper i Norge. Drikker ikke sukkerbrus, men Diet Dr Pepper smaker faktisk veldig godt og drikker mye av dette når jeg bl.a er på jobb i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...