Sveern Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Høststemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Stilig bilde! Fikk assosiasjoner til Tv-serien Six Feet Under....! Enkelt og virkningsfullt. Bra plassering av treet i bildeflaten. Muligens en tanke mørkt, men.., men.... ! Velger meg V1 her! God 4'er uansett! Endret 8. oktober 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Stilig bilde! Fikk assosiasjoner til Tv-serien Six Feet Under....!Enkelt og virkningsfullt. Bra plassering av treet i bildeflaten.Muligens en tanke mørkt, men.., men.... ! Velger meg V1 her! God 4'er uansett! Takk for tipset La til en versjon der jeg skrudde opp eksponeringen med 0,75 nå. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 På min skjerm er versjon 3 den beste, synes jeg. Fargene kommer bedre frem. Etter min mening et severdig minimalistisk bilde. Fint at du lar treet stå utenfor midten. Vet ikke hva du tenker om fargene, men for meg er det farger nok her. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Det kunne hatt godt av å være litt lysere, slik at detaljene og fargene kommer fram (og ikke minst gir bildet en mye hyggeligere stemning). Treet burde også ha blitt plassert mer på det gylne snitt. Men godt jobbet med å finne et tre som står alene og har en helt ren bakgrunn! Det er ikke mange av de. EDIT: Her er versjonen jeg postet på Bakgrunnsbildetråden (det er derfor det er 16:9). Dette er nok mer hva jeg ville gjort med bildet. Endret 9. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg