Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Studenttilbud fra NextGenTel: før 30 sept

Anbefalte innlegg

Dette er vel god reklame for NGT, men det er vel heller tenkt som et tips til studerende og nye studenter som ikke har fått dette med seg, selv fant jeg ut av det i går kveld. sendte en mail i natt og allerede i dag kjører jeg på Delta 2000 for mer eller mindre samme pris som jeg betalte for Bravo.

Noen skoler har egne avtaler.

Mens resterende studenter vistnok får et veldig godt tilbud.

Jeg har noen kompiser som går på UIB, og de må vist nok kjøre gjennom en gateway som gir dem tilgang til Intranett på skolen, som igjen medfører seg diverse hindringer.

Da vil jeg kanskje anbefale å få til en avtale utenom dette eller ta en av de andre tilbudene utenom skolen, dersom du driver med litt annet en å lese vg og mail. Er du en av disse så kjenner du nok andre å vet godt om det.

Men jeg synes bare dette va et veldig bra tilbud til studentene at jeg var nødt å si fra.

http://www.nextgentel.no/shared/framemaker...tel.no/student/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det for nesten 3 uker siden, bestilte for et par uker siden, og fikk det i går (tors 4/9) -- godt med Charlie etter å ha hatt Chello. Og det til bare 20,- mer pr mnd.

ja, det er jo ikke noen "nyhet" men kan ikke huske å ha lest noe om det forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...