Øystein.F. Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 No kan dinosauren i deg trampe på folk i Primal Carnage-beta. Les hele saken Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har noen prøvd dette? Høres awsome ut på LAN. Men nå er Alien vs. Predator et av de beste LAN-spillene jeg har spilt :-) Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Høres ut som AVP-style ja Håper det blir bra saker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hørtes faktisk morro ut. Sitte å lure i noen busker som Velociraptor, for og så hope ut å slakte en uvitende stakkar ^^ Awesomesauce! Nei så fett, alpha footage under: http://youtu.be/45JsB9y946o Dette her kjøpe jeg senere i dag Endret 8. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Åssen har jeg klart å gå glipp av denne godbiten!?!?!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tok like så greit å la inn en bestilling på steam i natt. Håper å få beta tilgang i løpet av dagen =) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 haha, dette så jo fantastisk ut! Rart jeg ikke har hørt om det før nå! skal iallefall kjøpes.. Ingen hint om når det ferdige spillet kommer? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nei så fett, alpha footage under 0:40: "Clever girl" 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Begynte å følge med på dette for lenge siden, men hadde nesten glemt det bort. Ser ut som totalt useriøs, "asymmetrisk" moro. Husker også at det var snakk om flere enn de 5 spillbare dinosaurartene, muligens som fiender i en coop mode. Vet ikke om det fortsatt er planlagt. Endret 9. oktober 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 I denne tråden på det offisielle forumet skal visstnok de 500 første som poster få beta key. Jeg postet i går, men har ikke hørt noe ennå. Tenkte bare jeg kunne si fra i tilfelle noen ville prøve seg. http://forum.primalcarnage.com/viewtopic.php?f=18&t=5175&sid=60e740a337c67aedcdda6ec6d01cb5b8&start=180 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Server messig var/er betaen en katatrofe. Fikk testet dette i knapp halvtime på tirsdag, og det var helt jævlig. Det jeg fikk testet derimot var latterlig fett Skal sette meg ned lit senere og se om ting har forbedret seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå