Gå til innhold

Veske som stinker

Gjest member-277163

Anbefalte innlegg

Gjest member-277163

Jeg kjøpte en veske fra Gina Tricot for sikkert to uker siden nå, og når jeg fikk den så luktet den noe ekstremt. Jeg tenkte den bare skulle få henge på ett rom for å lufte seg en stund, men nå lukter det bare i hele rommet. Og lukten av vesken er ikke borte.

Er det noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få vekk lukten? Vesken er av imitert skinn. Jeg har ikke turt å gjøre noe med den enda, som feks å vaske over den. I tilfelle jeg gjør noe galt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-277163

Tror det beste er å lufte den på skyggesiden i èn til to gode dager.

Altså henge den ut? Tror kanskje jeg skal prøve å vaske over den. Vi får se om noe funker!

Returner den.

Jeg vil jo ha den, så det løser jo ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Returner den og be om ny da, er ikke vanskeligere enn det.

Sendte mail til de, men de sa at det var ikke noe å gjøre med den, utenom å returnere den. Jeg tviler på at en ny veske til ikke lukter. Siden det virket som det var helt vanlig for dem.

"Vi beklager at den lugter så forfærdeligt. Vi har desværre ikke nogen løsning på dette. Der sendes ikke en nye vare ud til dig. Du skal selv lave en ny bestilling hvis du stadigvæk er interesseret i varen, hvis den stadigvæk findes på lageret."

Men jeg skal prøve å vaske over den, så får vi se.

Lenke til kommentar

Returner den og be om ny da, er ikke vanskeligere enn det.

Sendte mail til de, men de sa at det var ikke noe å gjøre med den, utenom å returnere den. Jeg tviler på at en ny veske til ikke lukter. Siden det virket som det var helt vanlig for dem.

"Vi beklager at den lugter så forfærdeligt. Vi har desværre ikke nogen løsning på dette. Der sendes ikke en nye vare ud til dig. Du skal selv lave en ny bestilling hvis du stadigvæk er interesseret i varen, hvis den stadigvæk findes på lageret."

Men jeg skal prøve å vaske over den, så får vi se.

Hvordan lukter den, da?

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Har du fått bytta veska enda eller??? Nysjerrig på hvordan det går videre.

Hehehe, nei :p Har ikke tenkt å bytte den da jeg tror en ny hadde luktet det samme. Men jeg har tenkt å prøve å vaske den, men har ikke fått gjort det enda. Skal si ifra med eeeen gang jeg har gjort det :D

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Nå har jeg vasket lett over den med en klut. Og det hjalp på utsiden, så der lukter det ikke noe spesielt lengre. Men det nå er det innsiden som er problemet. Der stinker det fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...