Delvis Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Fjernet av praktiske årsaker. Edit: Takk for tipsene, nå går jeg og kjøper. Endret 10. oktober 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Ingen som kan bare si litt? Må gå å kjøpe en i dag. Typisk at det kommer et tips da etterpå, og så har jeg gjort et dumt valg. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Laserskriver er det beste rådet. Kan ofte skrive ut 500-1000 sider, basert på pulver så det tørker ikke. Ulempen er først og fremst pris og at man bør plassere skriveren i et luftig rom eller seperat rom på grunn av partikler kan komme rundt i rommet det er kanskje ikke lurt for helsen, men noen laser skriver er bedre en andre. Skal jeg gi et råd er ofte dyrere blekkskriver bedre en billigere, du kan jo prøve å rense skrivehodene minst hver 3 måned eller ta en testutskrivt tilsvarende men husk at litt blekk forsvinner litt. Men det er jo bedre en at blekktanken tørker ut. Endret 10. oktober 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå