L4r5 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 I utgangspunktet ikke, men i tvilstilfeller mener jeg vi kan fire såpass på kravene. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Blir artig å teste ut dette her. Kanskje dette gir meg grunnen til å komme seg på kjøpesentret slik at resten av familien ender opp med gave også. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg synes også grensen skal være 250 innlegg. Punktum. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg synes også grensen skal være 250 innlegg. Punktum. Enig. Det kommer alltids en ny sjangse neste år. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 håper jeg er påmeldt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) håper jeg er påmeldt Dude, jeg går gjennom pm'ene mine nå og ser at du har startet tre forskjellige samtaler med meg. Holder å melde seg på én gang, altså. Gjelder for dere andre også. Meld dere på bare én gang. Blir så lite oversiktlig når samme brukere sender påmeldinger om igjen. Og ta alle generelle spørsmål i tråden. Og les førsteposten før dere spør, halvparten av spørsmålene jeg får over PM er allerede besvart der. Endret 16. november 2012 av Latias Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Eg er med. Hvordan velger du ut hvem som skal sende til hvem, forresten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 random.org Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fantastisk side. Hvorfor har jeg ikke sett den før? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Godt spørsmål. Jeg visste heller ikke om siden før en eller annen anbefalte meg den under SS 09. Da var førsteposten oppdatert. Folk under 250 innlegg utenfor OT får ikke vært med. Skal tillate en liten margin på 15-20 innlegg, men resten fjernes fra leken. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fjerner du folk du allerede har sagt ja til at kan være med? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 random.org Jeg bruker den siden til å trekke vinnere i konkurransene vi har gående i lokalavisa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Fjerner du folk du allerede har sagt ja til at kan være med? Jeg har ikke sagt ja til verken den ene eller den andre, men ja, jeg jeg fjerner folk som ikke tilfredsstiller kravene. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Da har jeg sent en PM Jeg håper inderlig at jeg får være med! Ønskeliste kommer senere en gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Har for første gang fått en påmelding fra utenlandsk adresse. Godkjent eller ikke? Jeg synes ikke. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg tenker at det er litt risky med å rekke frister med pakker frem og tilbake om det er i utlandet. I tillegg blir det jo for mye dyrere med porto for den som skal kjøpe gave. Kjedelig om det blir dyrere å sende gaven enn å kjøpe den. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kan jo spørre brukeren om det er mulig å sende til foreldre/venner i Norge da. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg tenker at det er litt risky med å rekke frister med pakker frem og tilbake om det er i utlandet. I tillegg blir det jo for mye dyrere med porto for den som skal kjøpe gave. Kjedelig om det blir dyrere å sende gaven enn å kjøpe den. Porto til utlandet er ufattelig dyrt. Kommer du over 50 gr er det tre ganger prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå