Raspeball Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Da har jeg og meldt meg på. Første gang for min del. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dette hørtes spennende ut, og skulle gjerne vært med, men det ser ikke ut til at jeg har "nok poster" til det, selv om jeg har vært medlem en stund Tvi tvi, kanskje neste år.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Dette hørtes spennende ut, og skulle gjerne vært med, men det ser ikke ut til at jeg har "nok poster" til det, selv om jeg har vært medlem en stund Tvi tvi, kanskje neste år.... Bare å være med hvis du har lyst! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Oi, det var kjap respons det... ble nesten litt satt ut her Får melde meg på da, blir moro på juleaften noe slikt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk er så redd for post count. Det er da to uker til fristen for å melde seg på går ut. Om en mangler et par poster burde det jo ikke være noe problem å slenge seg på noen nye diskusjoner. (I og for seg er jo dette et annet problem; altså at det er rimelig enkelt å masseposte en ukes tid for å få nok poster til å bli med. Ikke at jeg skjønner at noen kan synke så lavt at og om de gjør dette for å få tilsendt en gave i posten uten at de har tenkt å sende noe selv). Endret 11. november 2012 av Sexylubb1 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 De man gjenkjenner fra forumskafen er det ikke så farlig med. Annerkjente brukere som holder til der iløpet av flere år går greit, verre med de som aldri poster noe sted og plutselig kommer når det er gaver å få. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kan vel alltids vurdere å melde seg på igjen, var jo morsomt ifjor! Lenke til kommentar
LolzDude Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Meldte meg på. Var ikke med i fjor, men dette kan jo bli morro! Edit: Trenger jeg seriøst 491 poster til? Svært lite aktiv på forum, du kan jo heller bare spørre de som kom fra ITavisen, hadde vell en drøyt 2000-4000 poster der hvis jeg ikke husker feil. Endret 12. november 2012 av LolzDude 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Meldte meg på. Var ikke med i fjor, men dette kan jo bli morro! Edit: Trenger jeg seriøst 491 poster til? Svært lite aktiv på forum, du kan jo heller bare spørre de som kom fra ITavisen, hadde vell en drøyt 2000-4000 poster der hvis jeg ikke husker feil. Jeg hadde 8k poster på et warez-forum rundt 2004/05, men hjelper meg vel ikke her. Er vel Latias som har siste ordet på dette. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Burde vi ikke gjøre sånn at alle påmeldte skriver opp interesser og litt om seg selv som på den siden her? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Om det blir sånn som det var i fjor ble det slik at folk etterhvert kom med ønskelister i tråden her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Laget en egen tråd likegjerne. Blir mer ryddig sånn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1471357 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Om det blir sånn som det var i fjor ble det slik at folk etterhvert kom med ønskelister i tråden her Åja takk for oppklaringen for håpe det blir noe sånt Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Utrolig moro opplegg! Jeg får satse på neste år jeg da. Håper alle blir fornøyd med sine gaver. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Laget en egen tråd likegjerne. Blir mer ryddig sånn. http://www.diskusjon...owtopic=1471357 Flott du gjorde med andre ord akkurat det samme som kvinneguiden ^^ (Ingen kritikk og er heller ikke ment som noe noe nedsettende) Utrolig moro opplegg! Jeg får satse på neste år jeg da. Håper alle blir fornøyd med sine gaver. Fortsatt ikke forsent å bli med Endret 12. november 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Nei, det er vel ikke for sent. Men syns jeg leste en regel om 250 posts og at man har vært medlem i minst 6 måneder. Stiller dessverre ikke så sterkt der. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Det er ikke jul uten Secret Santa PM sendt Endret 12. november 2012 av Fox Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Noen som har noen formening om hvorvidt jeg burde få være med? Ettersom jeg har vært med i noen måneder og skrevet en hel del seriøse poster, burde det ikke være så vanskelig å se at jeg er seriøs, og jeg kan jo evt. sende en melding til @latias fra facebook/twitter/linkedin-kontoen min for å bekrefte min ekte identitet! Dette virker kjempegøy, har virkelig lyst til å delta!! Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Meldt meg på. dette blir spennende =) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Er med i år også håper jeg får en mer kreativ gave enn et gavekort på en butikk som vi en gang ikke hadde i Her. haha. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå