Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk er så redd for post count. Det er da to uker til fristen for å melde seg på går ut. Om en mangler et par poster burde det jo ikke være noe problem å slenge seg på noen nye diskusjoner.

(I og for seg er jo dette et annet problem; altså at det er rimelig enkelt å masseposte en ukes tid for å få nok poster til å bli med. Ikke at jeg skjønner at noen kan synke så lavt at og om de gjør dette for å få tilsendt en gave i posten uten at de har tenkt å sende noe selv).

Endret av Sexylubb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De man gjenkjenner fra forumskafen er det ikke farlig med. Annerkjente brukere som holder til der iløpet av flere år går greit, verre med de som aldri poster noe sted og plutselig kommer når det er gaver å få.

Lenke til kommentar

Meldte meg på. Var ikke med i fjor, men dette kan jo bli morro!

Edit: Trenger jeg seriøst 491 poster til? Svært lite aktiv på forum, du kan jo heller bare spørre de som kom fra ITavisen, hadde vell en drøyt 2000-4000 poster der hvis jeg ikke husker feil.

Endret av LolzDude
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meldte meg på. Var ikke med i fjor, men dette kan jo bli morro!

Edit: Trenger jeg seriøst 491 poster til? Svært lite aktiv på forum, du kan jo heller bare spørre de som kom fra ITavisen, hadde vell en drøyt 2000-4000 poster der hvis jeg ikke husker feil.

Jeg hadde 8k poster på et warez-forum rundt 2004/05, men hjelper meg vel ikke her. :p

Er vel Latias som har siste ordet på dette. :)

Lenke til kommentar

Laget en egen tråd likegjerne. Blir mer ryddig sånn. http://www.diskusjon...owtopic=1471357

Flott du gjorde med andre ord akkurat det samme som kvinneguiden ^^

(Ingen kritikk og er heller ikke ment som noe noe nedsettende)

Utrolig moro opplegg! Jeg får satse på neste år jeg da. Håper alle blir fornøyd med sine gaver.

Fortsatt ikke forsent å bli med ;)

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvorvidt jeg burde få være med? :huh: Ettersom jeg har vært med i noen måneder og skrevet en hel del seriøse poster, burde det ikke være så vanskelig å se at jeg er seriøs, og jeg kan jo evt. sende en melding til @latias fra facebook/twitter/linkedin-kontoen min for å bekrefte min ekte identitet! ;)

Dette virker kjempegøy, har virkelig lyst til å delta!! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...