Staketten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jippi! Da blir det mange gaver til folk her. YAY! Stiller opp til å vera ekstra-trøystegåve-julenisse, sa du? Då er ikkje talet på innlegg nokor hinder. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Stiller opp til å vera ekstra-trøystegåve-julenisse, sa du? Då er ikkje talet på innlegg nokor hinder. Haha, jeg orker ikke lese alle 60 sidene. Men kjeder jeg meg nok i natt (gjør nok det), så kanskje en eller annen får en gave. Jeg pleier å være ganske snill Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Tror ikke du får noen adresser av meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Tror ikke du får noen adresser av meg i hvert fall. Come on da. Jeg er jo snill som et lam Og det er jo ikke så farlig, det er jo ikke så lenge til jul.... Endret 26. januar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg er skeptisk til alle som har en bakgrunn fra Kvinneguiden. 8 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Åja, jeg skjønner... Jeg er egentlig et snilt menneske altså. Også er jeg ganske pen langt inni meg. Hvis det teller. Men det er ikke noe trang fra min side. Jeg ville bare være snill jeg. Endret 26. januar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Neida, bare tuller litt med deg. Velkommen skal du være, du må gjerne si ifra hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg er ikke et sånt KG monster - haha! Og takk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg er ikke et sånt KG monster Akkurat det gjenstår å se. 8 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Akkurat det gjenstår å se. Hvis du vil at jeg skal lage drama, så er det bare å spørre. Eller ikke. Det var derfor jeg dro derfra. FOR masse drama. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Mange som fint kan lage drama her, så mye morro skal du nok få lese her óg! ellers, så gleder jeg meg allerede til SS2013! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Bare jeg ikke er involvert, så er det greit for min del! Jeg gleder meg allerede jeg. HAHAHA Mange som fint kan lage drama her, så mye morro skal du nok få lese her óg! ellers, så gleder jeg meg allerede til SS2013! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er sent ute med å takke her. Kom først til hybelen uti januar, og har siden glemt det Så, TUSEN takk til Kubjelle for to boxere og negleklipper! Helt perfekt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540906 Secret Santa er tilbake, meld dere på! 2 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja, og klage på gaver er ikke fint. Har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg fikk en bord tripod av min SS, og dette var en gave som var midt i blinken, da dette er det ENESTE jeg ikke hadde av fotoutstyr, og faktisk har jeg brukt den en del i det siste også! Jeg hadde ikke engang skrevet den opp i en ønskeliste. Så 10 poeng til min SS Leste ikke det før nå, flott å høre! Lette etter en kamerakopp, men uten resultat. Nå ble jeg virkelig glad altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå