Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Hvor du finner det avhenger helt av hvilket forumutseende du bruker. Selv bruker jeg diskusjon.no dynamisk, og for meg er synlig/skjult-funksjonen øverst til høyre. Trykk på den én gang, deretter går du inn på profilen din. Hvis det står "sist aktiv: Privat", da er du skjult. Hvis det dermed står "sist aktiv: ett minutt siden", da er du ikke skjult og må trykke på synlig/skjult knappen én gang til.

Ganske nyttig funksjon egentlig. Jeg besøker haugevis av profiler daglig, og har som regel ingen interesse av at folk skal vite at jeg har vært innom profilen deres. Derfor sørger jeg alltid for at jeg er skjult før jeg er innom profilen til andre brukere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn går det når du holder deg til Lekeplassen. :p

Blir dessverre ingen SS-deltakelse av det, nei. Selv om jeg kjenner henne personlig og kan bekrefte at hun er til å stole på, så blir det urettferdig om hun er med overfor andre brukere som ikke får vært med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette er en flott Diskusjon.no-tradisjon. Håper vi ender opp med at ALLE får denne gangen. Reglene kan virke strengt, men jeg synes det er fult nødvendig. Firm but fair!

Lenke til kommentar

Skriv Jesus elsker deg og paste det inn i 600 tråder :dremel:

Dere skjønner vel at det å motta gave og ikke sende selv må ha en konsekvens som for eks her at man sverter brukernavnet sitt.

Med 15 poster kan man jo bare lage seg et nytt litt lettere en om man har 3500 poster.

Det er jo av erfaring fra tidligere svartnisser, selv om 99% av de under postkravene er julenisser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...