Bosch Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Idag fikk jeg en pakkelapp i posten. Har en misstanke om at det er fra min Secret Santa Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Evt så er det fra meg. ;} 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tusen takk for gaven. Hadde ikke forventet å få noe i det hele tatt, så ble overasket Jægern skal drikkes med måte fra de pene shotteglassene Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her. Du fikk vel aldri i 2011 og i 2012 fikk du ganske sent? I så fall er det en velfortjent trøstegave. 2 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Du fikk vel aldri i 2011 og i 2012 fikk du ganske sent? I så fall er det en velfortjent trøstegave. Stemmer nok ganske bra det. Så skal ikke klage på det jeg. Var ihvertfall midt i blinken gaven som kom i dag. Så takk til den som skaffet den =) 1 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fikk min gave på pm over helgen mens jeg var og sto på brett i Hemsedal. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fikk du en slik en? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Tusen takk for gaven fra min 3. reserve nisse Cavendish & Harvey dropsene var veldig gode. Fikk også et etterlengtet førstehjelp sett og avstandsmåler Endret 24. januar 2013 av Bosch Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Får ikke være med de 2 neste årene du nå Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha. Tro hvorfor jeg har fått så mange gaver? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Får ikke være med de 2 neste årene du nå Han må sende tre gaver neste år Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha. Tro hvorfor jeg har fått så mange gaver? Er du ikkje skuffa over talet på gåver du har fått, mot det du var lovd? Kan min SS gi positiv tilbakemelding til dette innlegget hvis han har sendt gave? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Da har jeg ennå mange gaver i vente Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Håper ikke noen sender reserve gaver til meg, da jeg har flyttet til ny adresse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Har ennå ikke fått gave Da blir det nok ikke gave på meg da. Tenker den brukeren tenkte når han meldte så på SS: Haha, gratis ting.. Ingen vet hvem jeg er uansett., so whatever . Håper han har dårlig samvittighet Gadd ikke å påpeke dette da det ble skrevet, men slike innlegg er ekstremt unødvendige. Ikke gjør det igjen. Sånn til ettertanke. 7 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 ÅÅ, så koselig!! Gjør dere dette hvert eneste år? Jeg elsker å sende gaver til folk Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 ÅÅ, så koselig!! Gjør dere dette hvert eneste år? Jeg elsker å sende gaver til folk Da er det bare å skru opp aktiviteten frem til neste jul, så du har mange nok innlegg til å bli med Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Da er det bare å skru opp aktiviteten frem til neste jul, så du har mange nok innlegg til å bli med Jippi! Da blir det mange gaver til folk her. YAY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå