Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her.

Du fikk vel aldri i 2011 og i 2012 fikk du ganske sent? I så fall er det en velfortjent trøstegave.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ennå ikke fått gave :) Da blir det nok ikke gave på meg da. Tenker den brukeren tenkte når han meldte så på SS: Haha, gratis ting.. Ingen vet hvem jeg er uansett., so whatever :p. Håper han har dårlig samvittighet :)

Gadd ikke å påpeke dette da det ble skrevet, men slike innlegg er ekstremt unødvendige. Ikke gjør det igjen. Sånn til ettertanke.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...