Cryflopp Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Håper den falt i smak. og beklager for at det ble sånn ble litt impuls kjøp, siden har vært endel syk Steamgavekort kommer alltid godt med Takker og bukker 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Steamgavekort kommer alltid godt med Takker og bukker Bare hyggelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg var på jobb-reise den tide hvor gaven skulle sendes, så jeg ba min bror om å sende den for meg. Dette fant jeg ut i dag at han selvfølgelig har klart å glemme helt bort, så den blir sendt imorgen med ekspress frakt, som gjør at det skal ta max 2 dager før den kommer fram. Beklager så mye for dette! Har fortsatt ikke mottatt noe? Har du et sporingsnummer? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Da fikk jeg endelig hentet pakken som har ligget og ventet på meg over jul. Knallfornøyd er jeg. Inne i eska var det ikke bare én, men tre gaver =) - Et glass med hjemmelaget vaniljesukker(med ordentlig vaniljestang) - Hjemmelagde julebiscotti(kjempegode!) - Og Sverre Sætres: Den store kakeboka 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Da takker jeg meg selv for gave. Heldigvis kommer gaven til nytte for meg også! Jeg må dog få si at det er kjipt å legge tid og penger i kort og gave, og i tillegg betale for sporing, også nektes den tatt i mot. Det finnes sikkert årsaker til dette, men en motsatt situasjon av mange andre. Hvis noen trenger trøstegave, Latias, melder jeg meg til det Edit: takket være at jeg sendte med sporing kunne jeg få gaven i retur. Anbefales til neste års nisser, just in case! Endret 8. januar 2013 av Anaio Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Anaio: Trenger ikke sporing, må bare skrive returadresse. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det koster mer, men da kan man banke i bordet med at det er sendt! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 I morgon reiser eg heimover til hybeladressa. Nå må vel postverket snart ha greidd å brakt pakka dit òg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Hvor mange er det som fortsatt ikke har fått? Raise your hand. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Shibiz, har du mottatt fra meg? Jeg har ikke mottatt Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 *Rekker opp hånd* Emils. sa at han skulle sende den når han kommer hjem, siden han rakk det ikke etter stress midt under eksamenperioden før jula. Vet jo ikke når han kommer hjem og når han skal sende, men siden han sa det for fire dager siden, velger jeg å avvente litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Har fått pakke av min SS Endret 10. januar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Har ikke fått, men nissen min var aktiv på forumet i går, så hun er ikke død. Endret 9. januar 2013 av Dassen 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Eg har min lit til nisselars når han seier at han har sendt i god tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 brukeren du snakker om har notorisk dårlig erfaring med postkontoret, tipper gaven ble sendt i retur. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Virker som at nisseungen min enda ikke har fått gaven sin, og det misliker jeg sterkt. Om den fortsatt ikke har kommet fram, får jeg heller prøve å sende en ny en! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 http://www.posten.no/jul/detektivene Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Shibiz, har du mottatt fra meg? Jeg har ikke mottatt Nei, ingen pakke mottatt fra deg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Send meg en PM om du enda ikke har mottatt når posten er ferdig med sin runde i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Noen som kan tenke seg å sende trøstegave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå