AllFather Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå virker det der mer som noe pinsevennene gir vekk gratis på døren Tanken var nå sikkert god innerst inne, men religiøse ting og tidsskrifter bør man bare gi vekk hvis man vet sikkert at mottaker er på samme bølgelengde ellers synes jeg det er over kanten. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Snip Isåfall beklager jeg mitt svar på ditt tidligere innlegg. Men du sa ingenting om hva du fikk, bare at du var misfornøyd. Du skulle opplyst i det innlegget at noen hadde sendt deg kristne bøker. For ellers har ikke vi andre en mulighet til å faktisk vurdere gaven, og derfor min reaksjon på posten din. At du har fått religiøs propaganda av din SS er noe du helt klart har rett til å være misfornøyd for. Hadde jeg fått noe religiøst av min SS, hadde jeg brent det i peisen, mens jeg filma det. For så å opplaste det til Youtube, og sende linken til min SS. Endret 2. januar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 . At du har fått religiøs propaganda av din SS er noe du helt klart har rett til å være misfornøyd for. Hadde jeg fått noe religiøst av min SS, hadde jeg brent det i peisen, mens jeg filma det. For så å opplaste det til Youtube, og sende linken til min SS. Forsåvidt noe Datafriken også burde gjøre. Jeg hadde gjerne sett det klippet . 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 *doink* Takk for gaven! Dama di som skrev kort og som stod som avsender? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Var jeg som skrev, tok bare hennes navn.. femi hånsdkrift jrg eller? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det fine med at jeg skriver som en 5-åring er at ingen mistenker meg for å være jente når jeg skriver i alle fall... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå virker det der mer som noe pinsevennene gir vekk gratis på døren Og det er også sant Har fått de en gang i tiden selv. Har ikke betalt noe for de. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Bok 1 fra http://www.nygenerasjon.no/ Bilde : https://www.dropbox....0102_074135.jpg Bok 2 Vet ikke hvor kommer fra https://www.dropbox....0102_074116.jpg de 2 bøkene fikk jeg + 1 dvd film Stakkars deg da. Not. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jøss. Tok noen min ide om å sende bibelen i gave, siden han jeg skulle sende pakke til verken er spesielt (bredt) aktiv på forumet eller skrev ønskeliste, seriøst? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tipper SSen sitter og ler seg skakk.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm, kan ikke si meg at jeg er så fornøyd etter ryktene at min nisse kun var ute etter julegave selv, og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ser min nisse Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Flabba har vært inaktiv siden 19. desember. Med mindre hun er død, må jeg si jeg er litt skuffet. Har bursdag 31. mars *hint hint* 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dassen, om det er til noe trøst så har jeg heller ikke fått gaven min. Og SS'en er meget aktivt i forumet og overser meg. Tåpelig spør du meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dassen, om det er til noe trøst så har jeg heller ikke fått gaven min. Og SS'en er meget aktivt i forumet og overser meg. Tåpelig spør du meg. Urolig dårlig og ignorere deg når han er så mye aktiv på forumet... 3 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hmm, kan ikke si meg at jeg er så fornøyd etter ryktene at min nisse kun var ute etter julegave selv, og ikke noe mer. Kan ikke si meg så fornøyd med det heller, da gaven din er sendt med posten for kort stund siden. Den kommer nok før eller siden skal du se. Fikk ikke noe selv, så ikke si at jeg kun var ute etter julegave selv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvis den er sendt for kort tid siden, så er jo det altfor dårlig. Kort stund er for meg hveretfall max 1 uke, og da sendte du den isåfall etter julaften. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvis den er sendt for kort tid siden, så er jo det altfor dårlig. Kort stund er for meg hveretfall max 1 uke, og da sendte du den isåfall etter julaften. Vel no shit sherlock, les innlegget mitt litt tidligere i tråden så ser du hvorfor. Jævla fakkeltog det her. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Roligroligrolig!!! Så lenge Extremer har svart og sier at det er på vei, da er det ingen grunn til å anklage ham noe. Han overser i det minste ikke tråden, han har kommet med sin forklaring at han har sendt den. Det er ikke første gang at Posten roter for å si det sånt. For min egen del opplevde jeg at Posten kom med pakken i retur, selv om jeg har skrevet riktig adresse og betalt for porto. Så jeg var nødt til å kjøre og levere pakken til en som jeg er SS for, som bodde i halvtime unna på juleaften. Så det forekommer at Posten føcker det opp. Ta min SS som et eksempel, han OVERSER meg og tråden. Jeg har hatt skjønt det dersom han hadde svart og forklart at han har sendt pakken eller ei. Men nei, ingen svar å få. Lenke til kommentar
Populært innlegg Coffey Skrevet 3. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2013 Kan ikke de som er mistenkt for å ikke sende gave og bevisst overser brukere og denne tråden her, bli bannet fra forumet? Det virker som en rettferdig straff. 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå