Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og klage på gaver er ikke fint.

Har sagt det før og jeg sier det igjen:

Jeg fikk en bord tripod av min SS, og dette var en gave som var midt i blinken, da dette er det ENESTE jeg ikke hadde av fotoutstyr, og faktisk har jeg brukt den en del i det siste også! :)

Jeg hadde ikke engang skrevet den opp i en ønskeliste.

Så 10 poeng til min SS :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var selv veldig fornøyd med min gave BjerkneZ :) Koppene er allerede i daglig bruk.

Ellers syns jeg det er synd at min Nisseunge ikke har fått gaven sin... Skal på posten imorgen, og sende savnet mld. Krysser fingrer for at den dukker opp...

Lenke til kommentar

Var selv veldig fornøyd med min gave BjerkneZ :) Koppene er allerede i daglig bruk.

Ellers syns jeg det er synd at min Nisseunge ikke har fått gaven sin... Skal på posten imorgen, og sende savnet mld. Krysser fingrer for at den dukker opp...

Du var ikke lett å kjøpe gave til, men det er hyggelig å høre at det falt i smak :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For en unødvendig kommentar! Det eneste du oppnår med denne posten er å framstille deg selv som en utakknemmelig drittunge. Spre dritt om din SS fordi du ikke er fornøyd med gaven. Er det mulig?

Jeg skrev et par ting i min ønskeliste, regnet ikke med at noen ville sende 2 stk kristne bøker eller hva jeg nå skal kalle det. men som sagt håper på bedre lykke neste år :) Godt nytt åt alle sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skrev et par ting i min ønskeliste, regnet ikke med at noen ville sende 2 stk kristne bøker eller hva jeg nå skal kalle det. men som sagt håper på bedre lykke neste år :) Godt nytt åt alle sammen.

Da står det sikkert noe om takknemlighet i de bøkene som du kan lære av. Du framstår som en syte-unge.

Jeg vil takke Latias som har tatt initiativ og tid til å arrangere SS. Det er ikke en enkel oppgave når man er student og har eksamen og andre ting på toppen av det hele.

Og godt nytt år til alle sammen! :)

Endret av Shibiz
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg sendte han en PM angående om han mottok gave eller ei, foreslår at du gjør det samme. (vi vet jo begge at han er meget aktiv på forumet.)

Lenke til kommentar

Jeg sendte han en PM angående om han mottok gave eller ei, foreslår at du gjør det samme. (vi vet jo begge at han er meget aktiv på forumet.)

Har sendt PM til ham, men han svarer ikke. Har han svart deg?

Ser at han har vært veldig aktivt etter jeg sendte PM. Over fire timer nå. Det bør ikke by på noen problemer å svare på meldingen min.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Joda, fikk min bekreftelse jeg.

Kanskje han ikke har sent gave? :ph34r:

Virker som han deltok i SS kun for en ting så.

Lenke til kommentar

Om man får religiøs propoganda (Bibelen, eller andre bøker) så kan jeg forstå det. Da burde man vært veldig sikker på at personen hadde satt pris på gaven og er religiøs fra før av.

Nå er vel alle her spent på hva Datafriken egentlig fikk i gave, så vi får vel vente med å dømme han til det er avgjort. Ordleggingen hans kunne dog vært litt bedre. Da hadde han vel spart seg litt for alle kommentarene vi ga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da var det vel kanskje dvd-filmen i gaven du ble glad for da. Uten at jeg orker å se igjennom innleggene til deg eller personen som sendte, så vil jeg vel tippe at du ikke er særlig religiøs? Og at kristen propoganda ikke står på ønskelisten?

Isåfall vil jeg vel si at gaven ikke var helt passende. Jeg vet ikke om dette har vært et problem før, men kanskje man burde føre inn en regel som sier at gaven ikke burde være politisk eller religiøst motivert, med mindre nisseungen spesifikt ønsker seg det.

Skal ærlig talt innrømme at med mitt livssyn, så hadde slike gaver vært delvis provoserende, så glad det ikke var meg.

Får håpe dvd-en faller i smak da! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...