Shibiz Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kom hjem fra Egypt i går, så jeg har ikke gått løs på pakkene enda. Men far i huset sa at ingen hentelapp, eller pakke har kommet i posten fra en "secret santa". Slike ting kan skje, ting går bort i posten. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da har listen avslørt at Staketten er min hemmelige nisse, og jeg føler for å igjen takke for en utsøkt gave! Jeg greier dog fortsatt ikke å bruke hintet på til/fra-lappen til noe nyttig Er jeg helt på jordet om jeg tenker lengde-bredde-grader, fordi det var i alle fall sporet jeg låste meg i ganske tidlig, og har ikke gjort en stor innsats siden? 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da har listen avslørt at Staketten er min hemmelige nisse, og jeg føler for å igjen takke for en utsøkt gave! Jeg greier dog fortsatt ikke å bruke hintet på til/fra-lappen til noe nyttig Er jeg helt på jordet om jeg tenker lengde-bredde-grader, fordi det var i alle fall sporet jeg låste meg i ganske tidlig, og har ikke gjort en stor innsats siden? Er det berre breiddegradar de held på med på NTNU? Dette er nok lettare enn som så. Du har fått piler som tyder rekkjefylgje/retning. Den andre pila er kanskje ikkje fullt enkel å skjøne, men det hintar til å byte ut verdiane med andre verdiar, som med dette syner løysinga. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Er det slik at det er brukeren over sitt eget nick som er dens ss? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Er det slik at det er brukeren over sitt eget nick som er dens ss? Ja, og med dette er edge din ss. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja, og med dette er edge din ss. takker:) Får bare si takk for gaven da "edge", selv om jeg har problemer med å forstå hvor du er ifra. På pakken er det trondheim, og profilen er det oslo :/ Men det viktigste er uansett at gaven falt u god smak her:) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ser at halve tråden har trodd at min nisse var deres nisse:P veldig fornøyd iallefall 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ser at halve tråden har trodd at min nisse var deres nisse:P veldig fornøyd iallefall Haha, ja. Ser du likte den, og det gjør meg veldig fornøyd. Hadde ikke tid til å gjøre meg så kreativ som jeg egentlig hadde lyst til, men gaven var det viktigste i alle fall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Nokon(utover Latias) som har oppdaga at lista har 3*Lars rett etter kvarandre? Så du fikk av Lars, sendte til Lars og heter Lars selv? Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. 5 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg får vel takke Munty for gaven ser jeg. Alt passet perfekt som du sikkert har lest, og jeg ville aldri ha funnet ut at du var min SS da jeg fant ingen tips I noen retning. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 takker:) Får bare si takk for gaven da "edge", selv om jeg har problemer med å forstå hvor du er ifra. På pakken er det trondheim, og profilen er det oslo :/ Men det viktigste er uansett at gaven falt u god smak her:) Huhei! Og Trondheim er er ikke utenfor Oslo? Må bare beklage mangelen på kreativitet, men gavekjøpinga havna midt i eksamensstria så fant ut at jeg bare gikk for noe på ønskelista Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Huhei! Og Trondheim er er ikke utenfor Oslo? Må bare beklage mangelen på kreativitet, men gavekjøpinga havna midt i eksamensstria så fant ut at jeg bare gikk for noe på ønskelista ha, det er jo kanskje det:) litt lite beskrivende dog....Har overført en del viktige filer på den, og har den i lommen overalt hvor jeg går, i tilfelle huset og datamaskinen brenner opp:) vet jo aldri, og bilder av barna er ikke noe jeg vil miste. Så det var nok en super gave, og absolutt praktisk:) Endret 31. desember 2012 av G-Man™ 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kan ikke akkurat si at jeg var helt 100% fornøyd med gaven fra min SS. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 utifra info vet jeg nå at raspeball var min nisse. og jeg var nisse til en som skrev på ønskelista at han ikke ville ha mat, men jeg sendte han mat og litt til. (for min mor har sagt at man skal ikke være utakknemlig for det man får i gave) det var jo ganske opplagt hvem det var siden jeg skrev det i returfeltet på pakken, men takk for at du ikke "såg" det Blæh....haha. La ikkje merke til det. FR fekk eg nok av i militæret, så kjem nok ikkje til å ete den, hehe. Gummisprettballen er noko eg kjem til å bruke til batteriet blir tomt Ellers så følte eg meg som ein unge, vannballongar, sprettball, men som mor di sa, er eg sjølvsagt takknemlig Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år alle her på forumet og litt komisk det her, fikk noe i hodet når eg skulle tenne på noe fyrverkeri Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Kan ikke akkurat si at jeg var helt 100% fornøyd med gaven fra min SS. Det har du allerede sagt. Er bare til å prøve igjen neste år, og muligens poste en mer konkret eller åpen ønskeliste. Utenom det kan jo man få glede av å gi også. 3 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Er ikke noe av meningen med SS at det skal være overraskende og annerledes da? Hvis folk begynner å skrive ønskeliste så ødelegger det litt poenget i min oppfatning. Secret Santa skal være KOSELIG og MORSOMT, ikke ønsk deg ditt, kjøp datt til en annen, og tap penger på porto. Da kunne du like gjerne kjøpt deg det på listen selv... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Kan ikke akkurat si at jeg var helt 100% fornøyd med gaven fra min SS. For en unødvendig kommentar! Det eneste du oppnår med denne posten er å framstille deg selv som en utakknemmelig drittunge. Spre dritt om din SS fordi du ikke er fornøyd med gaven. Er det mulig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det har du allerede sagt. Er bare til å prøve igjen neste år, og muligens poste en mer konkret eller åpen ønskeliste. Utenom det kan jo man få glede av å gi også. Jeg for min del gleder meg til å sette i gang med gaven jeg fikk fra deg, og sokkene er i daglig bruk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Er ikke noe av meningen med SS at det skal være overraskende og annerledes da? Hvis folk begynner å skrive ønskeliste så ødelegger det litt poenget i min oppfatning. Skriver man en kreativ og god ønskeliste blir man likevel overraska Den trenger heller ikke være så konkret, bare noe som gjør det lettere for den som kjøper gave. Og helt enig med Barnacle, å klage på gaver på den måten er noe små unger gjør. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå