CastleLord Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan da nevne til min SS: Eventuelle veldig private ting jeg finner sletter jeg øyeblikkelig. Jeg vil vite hvem du er, ikke dine private ting. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Begynner og finne ut hvem min SS var. 3,5" IDE disken jeg fikk var ikke formatert før levering, litt kjapp fikling med Ubuntu Live USB og vips så fant jeg 217GB med data på disken. 4 Timer igjen til overføringa er ferdig. Får vel se om noe der inne kan gi svar. Haha, når han ser det så kan jeg tenke meg han tenker "å faen, jeg glemte å formatere harddisken" Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor ikke vente til det blir offentliggjort om kort tid? Synes ikke det er særlig realt å snuse i andres saker og ting. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor ikke vente til det blir offentliggjort om kort tid? Synes ikke det er særlig realt å snuse i andres saker og ting. Ser den meget godt ja. Er ikke fint og snuse i andres ting nei. Men som jeg så da jeg begynte og kikke igjenom filene er 99% av dem gamle filmer, TV-serier og musikk. Jeg har enda ikke funnet noe personlig på disken i det hele tatt. Sp jeg tviler på at det ligger noe avslørende på den egentlig, bare en haug ymse og gamle filmer mm. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor ikke vente til det blir offentliggjort om kort tid? Synes ikke det er særlig realt å snuse i andres saker og ting. kan jo være det var ment som en gåte Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har nå fått sett igjenom innholdet litt mer og harddisken inneholdt ingenting persinlig eller dypt privat. Det eneste store var vel 3 foldere med filmer om bla Iron Maiden, og ei muskksamling på ca 200GBish. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kanskje det var ment som en gave til deg? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er jo en mulighet, nå er vel kanskje ikke Rock/Metal etc. min favoritt innenfor musikk, men jeg skal nå ikke klage. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nååååååååår kommer denne listen da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Den er borte. Formaterte PC'en uten å ta backup forleden dag. 6 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ha, epic Folk gått å gledet seg til avsløringen, også er listen borte. Jaja, da får vel hver bruker poste sin ss mottaker da eller? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Den er borte. Formaterte PC'en uten å ta backup forleden dag. Tuller du? Vil jo vite hvem er min SS, for jeg har IKKE fått gaven min enda. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Åå Jeg som er så nysgjerrig. Kom igjen da nissen min, avslør deg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Slapp av, dere er alle så lettlurte. Jeg aner ikke engang hvordan man formaterer en pc. Lista kommer i morgen. 9 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Slapp av, dere er alle så lettlurte. Jeg aner ikke engang hvordan man formaterer en pc. Lista kommer i morgen. HHÅÅÅÅHHHH!!! HOW COULD YOU!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Slapp av, dere er alle så lettlurte. Jeg aner ikke engang hvordan man formaterer en pc. Lista kommer i morgen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Le av spøken din eller gråte for du vet ikke åssen å formatere en pc 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Slapp av, dere er alle så lettlurte. Jeg aner ikke engang hvordan man formaterer en pc. Lista kommer i morgen. You got me! Fram til listen kommer lar jeg min nisseunge få en liten sjanse til å gjette at det var meg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Tipper du var nissen min. Takk for ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå