aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Bare for å oppdatere så kom det heller ingen pakke idag. Fikk en stor boks med forskjellige julegodter. Det synes jeg er stas! Veldig godt, tusen takk! Og jeg vet hvem jeg fikk fra, det var ikke så vanskelig å finne ut. Hyggelig at du likte det! Hvordan avslørte jeg meg egentlig? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Vel, gaven var postlagt i en annen del av landet. Da var det naturlig å sjekke den som hadde sagt han hadde satt opp en annen avsenderadresse og da fant jeg ut at den ble postlagt på postkontoret ditt. I tillegg har "avsenderen" samme etternavn som deg i telefonkatalogen.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ah, var ikke så god å skjule sporene mine altså. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hvis du bare ikke hadde sagt noe om hvordan du skjulte dem, hadde det vært mye vanskeligere.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tenkte faktisk på det etter jeg hadde skrevet det innlegget, men så lenge det falt i smak så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Min SS-unge har enda ikke hentet sin pakke på postkontoret. Lol. Glad jeg sendte med sporibg, så den eventuelt blir returnert til meg 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du kan vel eventuelt sende PM til vedkommende siden det er etter jul nå. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du kan vel eventuelt sende PM til vedkommende siden det er etter jul nå. Latias purret lille julaften, det får holde. Stoltheten min er for såret etter å ha lagt arbeid i gaven som nå ligger ensom, uavhentet og alene på postkontoret. 3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg fikk en kjemekul kopp av min SS som det står "I <3 my computer" på også fikk jeg en usb hub/koppvarmer. Synes gavene var kjempekule og er veldig fornøyd^^ 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Min SS-unge har enda ikke hentet sin pakke på postkontoret. Lol. Glad jeg sendte med sporibg, så den eventuelt blir returnert til meg Han har vel gjerne ikke kommet hjem fra julefeiringa hos familie eller noe? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Taake89, jeg tabbet meg litt ut da, siden koppen ikke passer koppvarmeren. Men jeg er glad du likte gavene! Du skrev jo en ønskeliste etter at jeg hadde handlet inn gavene, og da nevnte du kopper! Endret 28. desember 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Latias purret lille julaften, det får holde. Stoltheten min er for såret etter å ha lagt arbeid i gaven som nå ligger ensom, uavhentet og alene på postkontoret. Det er vel ikke meg? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er vel ikke meg? Nupe! Lenke til kommentar
pakini Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er vel ikke meg? Jeg er din SS, har sendt gave, kjedelig at den ikke er kommet frem, bare den ikke er ødelakt i posten... 2 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Taake89, jeg tabbet meg litt ut da, siden koppen ikke passer koppvarmeren. Men jeg er glad du likte gavene! Du skrev jo en ønskeliste etter at jeg hadde handlet inn gavene, og da nevnte du kopper! Skal nok klare å mobbe den koppvarmeren så koppen passer =) Koppen har nå fått en fast plass på pc pulten, og tenker den kommer til å ha den plassen til den eventuelt går i stykker. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Han har vel gjerne ikke kommet hjem fra julefeiringa hos familie eller noe? Det er derfor vi skal sende 10 des så man får den fær man drar. Evt oppgi adressen man er på i jula. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Det burde jo gi mer mening å bare gi den adressen man skal være på. Det er bare idiotisk av dem som ikke har gjort det. Sorry, men sant. Endret 29. desember 2012 av Hansoen 2 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 I fjor fekk eg gåva sendt heim hit eg skulle feire jul. Problemet er at eg ikkje har moglegheit til å evt ta med store ting tilbake på flyet, då eg har mykje eg skal frakte austover. Difor er det mest praktisk å få gåva til austlandet, der eg tilbringe stortsett heile året. Reknar med at den ventar på meg der rett over nyttår. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Begynner og finne ut hvem min SS var. 3,5" IDE disken jeg fikk var ikke formatert før levering, litt kjapp fikling med Ubuntu Live USB og vips så fant jeg 217GB med data på disken. 4 Timer igjen til overføringa er ferdig. Får vel se om noe der inne kan gi svar. Endret 29. desember 2012 av CastleLord Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Begynner og finne ut hvem min SS var. 3,5" IDE disken jeg fikk var ikke formatert før levering, litt kjapp fikling med Ubuntu Live USB og vips så fant jeg 217GB med data på disken. 4 Timer igjen til overføringa er ferdig. Får vel se om noe der inne kan gi svar. Hahaha! Nå blir jeg virkelig nysgjerrig på hva du finner der inne. Spennende . edit: Jeg fikk post nr 1000! Får jeg ekstra gave nå? Endret 29. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå