Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er en ærlig og redelig vestlending som mangler 11 innlegg (eller 10 etter denne posten ), men registrert siden 2008. 100% av innleggene utenfor OT, er det sjans for meg å være med? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Studiene er langt viktigere. Dette gjør jeg frivillig, så det blir litt nedprioritert nå i starten. Dårlig prioriteringer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Er en ærlig og redelig vestlending som mangler 11 innlegg (eller 10 etter denne posten ), men registrert siden 2008. 100% av innleggene utenfor OT, er det sjans for meg å være med? Jada, null stress. Du mangler vel fortsatt 11. Denne tråden ligger i OT. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Dårlig prioriteringer. Alle kan ikke være som deg, Sjur. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jada, null stress. Du mangler vel fortsatt 11. Denne tråden ligger i OT. Hehe stemmer, så lite er jeg her inne så la ikke merke til det. Men da skal jeg få sendt en P.M til deg asap med informasjon. God helg til dere andre! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Alle kan ikke være som deg, Sjur. Nei, dessverre. Det er ikke rart det er krig i verden. Hadde alle vært som meg, hadde ikke folk kommet så langt som til å starte krigingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Sjur med dagens visdomsord. Ta lærdom, folkens. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ikke sant? Prokrastinering lenge leve! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Ble inspirert av Sjur, så nå er førsteposten oppdatert. Sjekk om navnet deres tilsvarer med profillenkene som er lagt ut. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Jeg blir sikkert med jeg i år også :O. Håper jeg får pakke ifra ei jente denne gangen da XD Endret 9. november 2012 av Andzel Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Secret santa! Årets beste tegn på at julen nermer seg! (Sånn om at du ser bort ifra at snøen laver ned utenfor atm ) Jeg er med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Folkens, påmelding skjer kun via PM (der dere sender navn/adresse). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Du burde nesten skrive det i trådtittelen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2012 Folk burde heller bli flinkere til å lese førsteposten er nå min mening. 11 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da er jeg meldt på for i år også, hurra Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Lurer på om det blir samme som sist. Alle trykker inne på navnet til dem man får og på 3 min kan jeg sette sammen en liste som vil stemme 96% over hvem som er SS til hvem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Lurer på om det blir samme som sist. Alle trykker inne på navnet til dem man får og på 3 min kan jeg sette sammen en liste som vil stemme 96% over hvem som er SS til hvem. Jeg skal gjøre mitt beste for å hindre at det skjer. Alle skal få en påminnelse om å skifte til skjult bruker før man besøker profiler. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg skal gjøre mitt beste for å hindre at det skjer. Alle skal få en påminnelse om å skifte til skjult bruker før man besøker profiler. Jeg har aldri aktivert noe "skjult bruker" før, og er sikkert ikke alene om det. Så kan være greit om du skriver kjapt hvor man gjør det også kanskje. Personlig finner jeg det sikkert ut iløpet av 2 min, men tenker for at det skal bli flest mulig som faktisk gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå