Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Hmmm.. har ikke hørt noe fra deg, Tonje. Ble du så misfornøyd? :(

 

Var den rettet mot meg, eller er det flere Tonjer her?

 

Uansett om det var deg eller ikke, tusen takk til min SS! Skulle nesten tro du kjente meg fra før ;) Jeg var fornøyd allerede før oppakningen, fordi det var gave til pusen, og slikt smelter hjertet til gale kattedamen! Tusen takk, gaven representerer de viktigste aspektene ved livet mitt (mat, trening og pusekatt!)! :) Teen var også god, jeg er mycket glad i grønn te! Lo av bixiten, jeg er så bixitvrak...

 

Får ikke lagt til bilder i innlegget fra taben, men de kommer vel med. Var ikke mulig å få et bra bilde av ninjabevegelsene til pusen, men han var hvertfall også fornøyd ;)

post-262464-0-36176400-1356433175_thumb.jpg

post-262464-0-66939600-1356433477_thumb.jpg

post-262464-0-22387800-1356433528_thumb.jpg

post-262464-0-85830600-1356433629_thumb.jpg

Endret av Anaio
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var den rettet mot meg, eller er det flere Tonjer her?

 

Uansett om det var deg eller ikke, tusen takk til min SS! Skulle nesten tro du kjente meg fra før ;) Jeg var fornøyd allerede før oppakningen, fordi det var gave til pusen, og slikt smelter hjertet til gale kattedamen! Tusen takk, gaven representerer de viktigste aspektene ved livet mitt (mat, trening og pusekatt!)! :) Teen var også god, jeg er mycket glad i grønn te! Lo av bixiten, jeg er så bixitvrak...

 

Får ikke lagt til bilder i innlegget fra taben, men de kommer vel med. Var ikke mulig å få et bra bilde av ninjabevegelsene til pusen, men han var hvertfall også fornøyd ;)

 

Brukeren Direkte heter nok Tonje :)

Lenke til kommentar

Til min SS:

 

tusen takk for den fine IQ-boksen kisten som jeg brukte en del tid med å finne ut hvordan jeg åpnet. Når jeg åpnet den var det en julemarsipan inni! YAY! Du veit ikke hvor lenge jeg har brukt til å åpne og lukke den, satt igår og åpnet og lukket den. Blitt en leke haha, syntes den var så genial! PS: Blir brukt til å gjemme penger og diverse i nå :D

 

Arket var veldig bra skrevet, å herregud jeg levde meg inn i det. HAHAHA! Ser at du hadde lest innlegget mitt :D i ønsketråden haha! H*n brukte flere ting jeg hadde skrevet der og gjorde det til humor. Kan poste bilde av arket senere i dag.

 

Pluss fikk jeg geniale små høyttalere som faktisk var bra lyd i også! Så tusen takk for gaven!

 

 

Hint til den som fikk gave ifra meg:

 

Pakken var stor, og det var to ting i den. Kanskje du tenkte det bare var søppel i esken :p? Du var vanskelig men ser at jeg har truffet skikkelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vanskelig å gi noen hint uten å avsløre meg helt, men jeg kjøpte noe som sto ganske tidlig på ønskelista til vedkommende. Litt fordi jeg ville være sikker på å gi noe som vedkommende ville ha, men også fordi jeg selv synes dette produktet er veldig kult, og noe jeg syntes var morsomt å gi.

Gaven ble bestilt fra nett, hvis du trenger flere hint. :)

 

Pakken var stor, og det var to ting i den. Kanskje du tenkte det bare var søppel i esken :p? Du var vanskelig men ser at jeg har truffet skikkelig!

Haha, mens jeg sitter her og skriver ser jeg at det kommer inn et innlegg, og jeg trykker vis. Den beskrivelsen her passer vel ganske bra på meg, så kan vel si ganske sikkert at du var min SS! :D

Var usikker på om det var en pakke pakket inn i den store eska, men jeg ville ikke ta noen sjangser, så den store eska sto der på julaften den.

 

Trodde dog eska skulle være tyngre første gang jeg så den, så var rett før jeg kastet den opp i luften siden jeg gjorde klar musklene for noe tyngre. Menja, du traff fint! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...