Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Minnet at du under over mitt bok-ønsker i fjorårets SS-event. Så da gikk det opp et lite lys ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Når jeg ser hvor mange artige gaver folk har funnet på her merker jeg at min er ganske kjedelig. Har Norges Kreative Fagskole et kurs i julegaver? Jeg fikk forresten Mummidalen-kopp (tror jeg?), te og en fin treskjeigreie. Pakket i separate pakker. Og sjokolade (spiste sjokoladen lenge før jul, det var ganske obvious hva som var i den pakken ). Takker! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Minnet at du under over mitt bok-ønsker i fjorårets SS-event. Så da gikk det opp et lite lys ^^ Så bra du er fornøyd Var jo selvfølgelig usikker på om du ville like bøkene eller ei, eller om du hadde lest dem. Så good good Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Koselige gaver folk har fått. For min del var det å være med familien og spise som var høydepunktet. Fikk ikke noe gave fra min ss, litt kjedelig var det da. Men ingen sure miner :-) God Jul folkens :-) 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Så bra du er fornøyd Var jo selvfølgelig usikker på om du ville like bøkene eller ei, eller om du hadde lest dem. Så good good Var på nippet til å kjøpe Frankenstein i sommer, men endte (Dessverre må jeg si) med The Hunchback of Notre Dame istede. Så dette var top! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Justin Bieber kalender <3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Koselige gaver folk har fått. For min del var det å være med familien og spise som var høydepunktet. Fikk ikke noe gave fra min ss, litt kjedelig var det da. Men ingen sure miner :-) God Jul folkens :-) ... enda, surpomp. Er så klart kjedelig det å ikke få den til juleaften, men den kan fortsatt dukke opp! EDIT: Mitt nissebarn har ikke rapportert inn enda, så jeg er spent på om h*n liker gaven! Endret 25. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Er da ikke sur :-) 1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ser at mitt nissebarn fortsatt ikke har bekreftet om h*n har mottatt gaven eller ikke. Når det kommer til min, må jeg si jeg ble positivt overrasket. Fikk med et brev som var trivelig å lese + en rebus der jeg kunne finne ut hvem det er som har sendt til meg. Legger ut bilder av brev og gave om litt. PS: Til min SS, bruker den nå, den er aaaawwweeeesssooomme. Passer perfekt. Eneste jeg måtte gi bort var marsipangrisen, da jeg ikke liker det Føler også etter at jeg fikk denne at jeg gjorde ekstremt lite ut av min pakke ;< Men men, får gjøre en skikkelig innsats neste år og gjøre mer ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det har ikke min heller. Begynner å tro brukeren har noe imot meg Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hæ! Erre deg? Da har du veldig.. pen håndskrift. O _O Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 25. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2012 Lurer litt på hvem som har sendt med gave, var dårlig med hint! For en Dass som ikke la ved noe hint altså. 11 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Åh herregud for en fantastisk gave! Hadde kun dette albumet på CD, så jeg mistenker at min nisse har vært inne på Last.fm-profilen min og snoket for å finne noe til meg. Men... det virker som at min nisseunge enda ikke har fått pakken min, eller har glemt å bekrefte/avkrefte dette, som er litt synd. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Tusen hjertelig takk til min SS! Var virkelig over all forventning å åpne denne CD-boksen med de 5 første skivene til Rush. Igjen, tusen tusen takk! Kommer til å nyte utsøkt musikk i lang tid fremover nå Dog sliter jeg enda med å finne ut av hintet/koden din... Observerer også at "offeret" mitt har fått åpnet sin julegave. Håper du ble fornøyd, selv om det ikke var den mest kreative gaven. Et ønske på din liste ble i alle fall (delvis) oppfylt Vil også benytte anledningen til å ønske alle dere som deltar i denne meget hyggelige tradisjonen en riktig god jul! Min første deltakelse har i alle fall gitt mersmak 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Takk til SS for bok om å bygge flaskeskip og gode ullsokker. Bruker de nå, og de passer perfekt. Også er det et bonus å ha de, siden jeg glemte igjen mine hjemme da jeg dro på juleferie, og nå kan jeg bruke vinterskoene mine uten å føle at de er for store. Så er det bare å begynne og tenke på hvem det kan være. Jentete skrift, om ikke annet. e: Gleder meg også over at gaven til nisseungen min falt i smak. e2: Gaven min ble visst sendt fra Hordaland, det kan jo gjøre ting enklere. Endret 25. desember 2012 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Må si tusen takk til min SS for den lille bord tripod'en! Jeg har det meste når det gjelder fotoutstyr, men en slik liten bord tripod hadde jeg faktisk ikke, og jeg har faktisk allerede brukt den Tusen hjertelig takk for gaven! 2 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hæ! Erre deg? Da har du veldig.. pen håndskrift. O _O Hørt den før, ja... Selv om jeg følte jeg slurvet litt på det kortet. Blir ofte tatt for å være jente på skriftlige ting, men det er greit. Alibi Var gøy å "pærle" litt forresten! Sist det skjedde var vel barneskolen. Du får bruke de som juletrepynt Anyway, god jul! Jeg lurer fortsatt på hvem min SS er, selv etter hintet jeg ikke har løst ennå Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har ikke fått åpnet noen gave her da den ikke var kommet før jeg dro hjem på juleferie. Så satser på det ligger en gave og venter når jeg kommer tilbake til hybelen over nyttår Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har ikke fått åpnet noen gave her da den ikke var kommet før jeg dro hjem på juleferie. Så satser på det ligger en gave og venter når jeg kommer tilbake til hybelen over nyttår Jeg liker bildet ditt, det er TOTORO :) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Da er pakken åpnet og jeg må si at jeg fikk filmer til en høy verdi! Fikk også en litt snodig lapp Jeg må takke til min SS for en fantastisk gave! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå