osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Du verden! I dag lå min SS-gave i postkassen! Tydeligvis hadde den kommet i retur (fra posten?) så min SS hadde kjørt pakken ut til meg. Kudos Spennende nok hevdet min SS at jeg var vanskelig å finne gave til. Det kan være. Jeg er litt forsiktig med min persona på internett, selv om min interesse for Tolkien tydeligvis har kommet frem. Jeg fikk den eneste Tolkienboken jeg ikke hadde fra før av i min rikholdige samling (til tross for over 60 tolkienbøker); children of húrin. Sammen med ullsokker og snop var dette en høydare. Tusen, tusen takk, SS Ingen hint om hvem det var, though. Min SS bor i Oslo i alle fall, så spennende å finne ut hvem det er 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da har jeg åpnet de to siste gavene! Fikk to luer, to neglelakkfjernere (den ene har jeg ønsket meg lenge!) og en 32 gb minnepenn! Hvordan kunne han vite at jeg desperat trengte en minnepenn! Begge luene falt veldig i smak! Tuuuuusentakk! Jeg er ganske sikker på at min SS er osse-mon waits for alice. Har laget meg te og skal spise den siste kjeksen jeg har spart. ^^ :-D Så jeg traff? 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 :-D Så jeg traff? Innetier! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Mushi, tror du er et år for sent med signaturen din Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Så bra gaven at falt i smak! Var redd for at pakken ikke ville komme frem i tide. Det gjorde den så absolutt, har vurdert å kjøpe den boken der en stund - så det falt rimelig godt i smak ja! Og alt koselig som har med katter å gjøre slår aldri feil, heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 BEST SS-YEAR EVER!! Vi snakker to fantastiske bøker som jeg har hatt lyst til å lese lenge ( A christmas Carroll og Frankenstein) på engelsk seff! OG kindersjokolade-pack! SAMT søtt\barskt kort THIS WAS AWESEOME! Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Håper at ullsokker-paret passer de er gode til å ha når du ligger i sofa og leser boka din, i det du nyter sjokoladeposen som ligger siden av. Endret 24. desember 2012 av Fox Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tusen takk for gaven SS CD med Violent Femmes og The Cure var midt i blinken. To av mine favoritter til og med. I tillegg fikk jeg en western-klassiker på BluRay CD'er var i utgangspunktet på ikke-listen min, men siden jeg aldri somler meg til å skaffe en spiller med USB i bilen kommer de nok godt med likevel:) 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 FIkk en kongegave. Pledd med armer. Deilig å sitte i sofaen med enkald pils i hånda under det varme pleddet Tusen Tusen Takk 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fant en lapp til inne i pakken! Den lyder... "Hvem er din Secret Santa? - 0x 1F6EO". Hmm... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hvordan funker avsløringen av SS da egentlig? Jeg har ikke peiling på hvem som ga meg gave, men er jo såklart nysjerrig . Mistenker at min nisseunge ikke vet at det var meg heller, men kan jo hende h*n klarer det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Kan jeg spørre om hvem det var som var min SS? o -O Endret 24. desember 2012 av magnusalex Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Så, da har jeg endelig fått sjekket opp litt her, og en heldig bruker på freakforum har da fått tilsendt BEGGE mine SS pakker.. Dette var jo helt fuckings fantastisk. Så til de grader min feil, selv om det ikke var jeg som sendte gavene med posten. Ny pakke blir sendt på torsdag om posten godtar pakker da, hiver med noe ekstra som et plaster på såret. Beklager til den uheldige brukeren her. 5 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 3stk 0.5 liters oskar sylte ananasbrus, 2 tskjorter fra dressmann og et skrapelodd og jeg trooor det er en jente som er min SS for det var pen skrift på kortet (og tskjortekvitteringen) bilde av innholdet kan fremvises hvis ønskelig 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 @ Extremer Hvem skulle du sende til? Kanskje greit å vite sånn at den uheldige ihvertfall vet at det kommer en pakke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Lurer litt på hvem som har sendt med gave, var dårlig med hint! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg har forresten kommet med et bittelite hint i kortet til nissungen min, men vet ikke helt hvor lett det gjør ting Men skal være en teoretisk mulighet for å finne ut det er fra meg. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hmmm.. har ikke hørt noe fra deg, Tonje. Ble du så misfornøyd? Nei ble så klart ikke misfornøyd, er bare trege med å åpne gaver her i huset. Fikk en fin karaffel. Den kommer godt med 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hoot hoot ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå