Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Min SS sier at det var vanskelig å finne noe til meg.. jeg kan trøste deg med at det var like vanskelig for meg og finne noe til mitt nissebarn.. :)

Her er hva jeg fikk:

post-44035-0-78287300-1356361562_thumb.jpg

Takk for gaven!! Den passer helt perfekt faktisk!! :)

Lenke til kommentar

Min SS sier at det var vanskelig å finne noe til meg.. jeg kan trøste deg med at det var like vanskelig for meg og finne noe til mitt nissebarn.. :)

Her er hva jeg fikk:

post-44035-0-78287300-1356361562_thumb.jpg

Takk for gaven!! Den passer helt perfekt faktisk!! :)

ahh, den lommelykten har jeg også. Ikke det sterkeste lyset, men gud den er kjekk å ha i baklommen. Bruker den faktisk mye met en hva jeg hadde trodd når jeg kjøpte den:)

Bare 3 timer igjen til vi her i huset åpner gaver, og da gleder jeg meg til å se min ss gave.

Lenke til kommentar

Må bare si tusen takk til min SS! Usikker på om det er fordi han/hun har lest ønskelisten og eventuelle innlegg eller om det bare var lucky guess, uansett så passet det meg bra. Har heller ikke gjettet meg fram til hvem det er som har sendt den til meg! :p

Pakken besto av to ting. Første var et par hansker som kan brukes med touch-telefoner. Funket som bare det, og veldig fint ikke minst fordi det er kaldt her i nord, men også fordi slike hansker er perfekt til foto (som er en av mine hobbyer).

img04461024px300ppi.jpg

Siste tingen var en liten morsom sak. En toalett-kopp! Jeg liker slike morrosaker som man får kjøpt. Denne passer fint inn ved siden av objektiv-koppen min! :)

img04311024px300ppi.jpg

Så igjen, takk for gaven. Håper alle har en fin jul, og at min nisseunge også var fornøyd med gaven jeg sendte. Secret Santa 2012 har vært en morsom liten sak for meg i julen, så skal ikke se bort i fra at jeg blir med neste år også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for gaven, Secret Santa! Ble kjempe glad :)

Så bra gaven at falt i smak! Var redd for at pakken ikke ville komme frem i tide.

Tusen takk til min ss. Har dessverre ikke noe bilde, men digger zombie boka så langt. Ikke hatt tid til å sjekke ut den andre enda. Fyrverkeri-opplegget kommer godt med på nyttårs :--D

Lenke til kommentar

Holy shit! Må takke min SS så utrolig mye! Gaven var fullstendig overveldende og midt i blinken.

Har ikke sett noen av Batmanfilmene, men har alltid planlagt å gjøre det uten å fått somlet meg til å gjøre det, så kommer det en pakke med blu-ray trilogien. Fantastisk!

Og ikke bare det, sammen den pakken, er det også en litt tynnere, DVD-formet pakke i tillegg. Åpner den og jaggu er det ikke Battlefield 3 Premium til PC. Har faktisk PS3-versjonen og spiller det regelmessig, men å ha spillet på PC er enda bedre. Kommer til å gå del timer foran PC-skjermen de neste dagene. Takk for fine gaver, hvem nå enn som står bak det her.

5mUEw.jpg

Endret av Spleen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...