Pubé Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Med tanke på at posten ikke tar fri i morgen, så burde vi nok vente 24 timer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Det orker jeg ikke. Det minste folk kan gjøre er å legge igjen en beskjed i tråden. Hvis de ikke gjør det så regner jeg med at gaven er mottatt. @Dani Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er begge navnene i kode, eller bare SS sitt? Og er det samme kode. Hvis det kan du bruke ditt eget navn som nøkkel og avsløre SS'en din Mitt navn består av initialene mine. Derfor vil jeg anta det er SS sitt navn som er kodet. Hadde først en god teori på hva løsningen kunne være, men etter litt undersøkelse viste det seg å ikke gi mening. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Det orker jeg ikke. Det minste folk kan gjøre er å legge igjen en beskjed i tråden. Hvis de ikke gjør det så regner jeg med at gaven er mottatt. @Dani tenkte det samme selv, man er vel såpass oppegående at man klarer noe så enkelt:P Edit: altså at man klarer å si ifra selv, ikke at du skal sende rundt en drøss med PM. Endret 24. desember 2012 av G-Man™ Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God Jol folkens! Måtte den bli minneverdig, og takk for gåve SS 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da har jeg åpnet gaven min fra ss! Nissefaren min har virkelig hørt etter og tenkt på hva jeg kunne like. Gaven var helt perfekt!! Vet ikke om det er jeg som er overfølsom, men fikk vel litt tårer i øynene, haha. Men ja, tusen hjertelig takk for gaven, den falt veldig i smak God jul til dere andre 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hva fikk du? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da har jeg og åpnet gaven min, og er KJEMPEFORNØYD Tusen takk til nissen min! Fikk Disney-håndkle og Disney-kopp, pluss julesjokolade og et kort. Perfekt gave for meg!! Har virkelig ingen aning hvem det kan være fra. Må gå litt i tenkeboksen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tusen takk for minnepenn, godteri og et helt fantastisk kort. Skal legge ut bilde etterhvert 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Og en marsipangris var det jeg fikk. Fikk samme spillet fra en sniknisse, feakforum sin variant av dette. Selv om det var en byttelapp på den, har jeg noen å gi den til. 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da har jeg åpnet de to siste gavene! Fikk to luer, to neglelakkfjernere (den ene har jeg ønsket meg lenge!) og en 32 gb minnepenn! Hvordan kunne han vite at jeg desperat trengte en minnepenn! Begge luene falt veldig i smak! Tuuuuusentakk! Jeg er ganske sikker på at min SS er osse-mon waits for alice. Har laget meg te og skal spise den siste kjeksen jeg har spart. ^^ 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fikk: Om - Advaitic Songs LP Hjertelig takk, hvem du enn er! 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da var posten kommet og dessverre ingen pakke idag heller. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Selv fikk jeg en kul World of Warcraft action-figur som skal på hylla ved PCen! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Vel, da ble det ingen SS-pakke på julaften for meg. Håper noe dukker opp i romjula. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fikk et headsett til jul av min SS!! Herregud så heldig jeg er! Mitt tidligere headsett sluttet å fungere flere uker siden, og jeg har ikke fått fingern ut til å kjøpe nytt. Så det var perfekt gave. Tusen takk hvem enn du er! (Vet bare at vi bor forholdsvis nær hverandre. Hvis du leser dette, ta kontakt, da vel! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg er med for å gi Har gitt trøstegaver til de som ikke fikk for 6K så langt. Fikk et headsett til jul av min SS!! Herregud så heldig jeg er! Mitt tidligere headsett sluttet å fungere flere uker siden, og jeg har ikke fått fingern ut til å kjøpe nytt. Så det var perfekt gave. Tusen takk hvem enn du er! (Vet bare at vi bor forholdsvis nær hverandre. Hvis du leser dette, ta kontakt, da vel! Kanskje morra di var SS og så det gikk istykker. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Heh, jeg bor i Oslo og hun bor i Telemark. Jeg sa aldri noe til hun om det heller. Lite sannsynlig at hun tok turen opp til Oslo og kjøpte det og postet det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå