Star Fox Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Skjer med at enkelte får det til å virke som verdens undergang å få julegave etter julaften? Synes det er koslig å åpne gaver i romjula og. :l Jeg er spent på om min mottaker har fått gaven sin. Endret 21. desember 2012 av Star Fox Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Folk trenger litt drama i hverdagen. Det er derfor reality programmer er så populære. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Sry til nissen min. Klarte ikke å vente mer. Fikk besøk av søsknene mine i dag, og da måtte den bare pakkes opp Vil bare si tusen takk, veldig bra gave! Nå har jeg skjerf til nyttårsfeiringen. Endret 21. desember 2012 av Hille 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg har en misstanke om at min SS har gitt meg en film eller bok, men i og med at jeg skrev at jeg ikke ønsket meg bøker så utelukker jeg dette og bare tror at det er en film. Under denne filmen eller boken så er det også en dings, men dette har jeg ingen anelse om hva er. Det blir dermed spennende på julaften Og ja... Jeg har kjent og ristet litt på gaven Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg vet at min nisseunge har fått pakken og jeg har fått pakken fra min SS så alt er som det skal være! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tusen takk Secret Santa! Du gikk over alle forventinger og kortet var kjempefint (Jeg åpnet gaven før, i tilfelle min secret santa sendte noe som ikke passet å åpne foran hele familien) Hvis noen lurte på hva jeg fikk, så var det 50 euro å bruke på Steam, og AKKURAT NÅR det var salg også! Til og med en unnskyldning for å ikke skaffe rollespillbøker, haha, for en snill og omtenksom person du er! Dette og også få en B på eksamen, for en god start på jula 4 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har ennå ikke fått gave Da blir det nok ikke gave på meg da. Tenker den brukeren tenkte når han meldte så på SS: Haha, gratis ting.. Ingen vet hvem jeg er uansett., so whatever . Håper han har dårlig samvittighet Men blir en god jul på meg med goood mat og akkevit Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Heller ikke mottatt gave, hvis noen lurte. Siste sjangse blir vel i morgen, selv om jeg har mine tvil. Håper han jeg ga gave til blir fornøyd. Jeg blir å ha en god jul uansett. God mat og mye tid med familien. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hehe, ser det er noen utolmodige sjeler her Men min gave er sendt, og burde vært mottatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Ta en chill pill da, folkens. Kommer det ikke post både i morgen og på mandag? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da kan jeg endelig bekrefte det vi alle trodde. At pakken som lå hjemme hos meg VAR fra min SS. Gledes! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Som gammel og klok nisse jeg er, så vi vet at noen pakker kommer frem senere enn antatt. Våre brukere har mottatt pakker etter Jul også, takket være Posten. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Som gammel og klok nisse jeg er, så vi vet at noen pakker kommer frem senere enn antatt. Våre brukere har mottatt pakker etter Jul også, takket være Posten. betryggende ord! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da kan jeg endelig bekrefte det ingen hadde fått med seg og antagelig heller ikke kunne brydd seg om. At pakken som lå hjemme hos meg VAR fra min SS. Gledes! I fixed that for you. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 You're cute! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 ifølge pakkesporing ble min forsendelse mottatt den 14.des. dog pakket jeg ikke inn noe av det som ble lagt i esken så håper nisseungen ikke har åpna enda. skrev også navn/adresse på returen så er ikke vanskelig finne det ut. skit au Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Og det seier du fyrst no? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ble nesten nødt til å åpne gaven min nå, da jeg drar til varmere strøk i natt. Tusen takk til SSen min, akkurat det jeg ønsket meg. God jul og godt nyttår til dere andre! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå