tomsi42 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Interessant forslag. Flere som har innspill å komme med? Seks måneder høres fornuftig ut; 250 poster noe strengt - 75, kanskje? Hvor ligger man i pris på disse gavene? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Neida. Påmelding skjer kun via PM. Nyttig info Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg vil veldig gjerne bli med på dette for første gang noensinne. (wohoo!) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Seks måneder høres fornuftig ut; 250 poster noe strengt - 75, kanskje? Hvor ligger man i pris på disse gavene? 75 blir litt for lite. Vi har dårlige erfaringer fra tidligere år med folk som er lite aktive. De fleste som ikke har gitt gave tidligere år har hatt lav postcount. Det er dermed ikke sagt at folk med høy postcount er mer ærlige folk enn andre, men vi har tenkt å luke bort de som blir inaktive på forumet uten å ha gitt gave. Du er vel forresten akkurat innenfor grensen hvis du har lyst til å være med? Pris mellom 100-300 er greit å forholde seg til, men det finnes ingen fasitsvar på dette. Det er tanken som teller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er med på et secret santa på et annet forum, så tror jeg melder pass (selv om det er fristende). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Oy, Latias, oppdater førteposten, eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Etter hvert, masekopper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Blir alltid fortgang i sakene når det annonseres globalt. Innboksen min har ikke fått hvile i natt, det bør være et godt tegn! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Haha så artig! Dette må jeg være med på! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 75 blir litt for lite. Vi har dårlige erfaringer fra tidligere år med folk som er lite aktive. De fleste som ikke har gitt gave tidligere år har hatt lav postcount. Det er dermed ikke sagt at folk med høy postcount er mer ærlige folk enn andre, men vi har tenkt å luke bort de som blir inaktive på forumet uten å ha gitt gave. Du er vel forresten akkurat innenfor grensen hvis du har lyst til å være med? Pris mellom 100-300 er greit å forholde seg til, men det finnes ingen fasitsvar på dette. Det er tanken som teller. Den er grei; er enig i at det kan vær greit å luke ut de som ikke er aktive nok. Jeg skal vurdere om jeg blir med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Etter hvert, masekopper! Du slacker for mye, kjekken. Hvor er prioriteringene dine? Hva er viktigst, Secret Santa her på forumet eller skole? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Du slacker for mye, kjekken. Hvor er prioriteringene dine? Hva er viktigst, Secret Santa her på forumet eller skole? Studiene er langt viktigere. Dette gjør jeg frivillig, så det blir litt nedprioritert nå i starten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg skal vurdere om jeg blir med. Synes så absolutt du burde bli med. Dette er like gøy vært år. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 500 innlegg blir for mye synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 500 innlegg blir for mye synes jeg. Grensen har blitt satt på 250 innlegg. Se bort fra avstemningen på toppen av siden. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da har jeg meldt meg på for første gang. Blir gøy dette ^^ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Dette vil jeg være med på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå