aleksanderro Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ingen gave idag heller, begynner å se litt mørkt ut. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Snip Satan, er noen som har lagt ekstremt mye flid i gavene o.o Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Satan, er noen som har lagt ekstremt mye flid i gavene o.o ja, synes nå min ss gave ble litt stusselig sammenlignet med dette:P Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg frykter at min kreativitet ikke strekker til når det gjelder årets gave fra meg. Når det er sagt, så er det første gang for meg, så jeg lover å være mentalt forberedt til neste år Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Satan, er noen som har lagt ekstremt mye flid i gavene o.o Jeg vil påstå det! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Får eg ikkje pakke/hentelapp innan laurdag, så får det berre kome. Da blir det ståande til januar. I mellomtida må eg nordover for å prøve å feire jul. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen hentelapp i går, kommer det ikke en i dag så rekker jeg ikke å motta min gave, om jeg får en i det hele tatt. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 14 dager så går det i retur også, men kommer det ikke lørdag blir det jo 14 dager ifra 27 des. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Håper det blir strengere regler neste år! Hadde alle holdt fristen som var 10 desember så hadde alle hatt pakken sin og vært fornøyd! Håper også de som har sendt pakken de siste dagene kommer på en svarteliste eller noe sånt! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ekstremt mye klaging her må jeg si. Får jeg ikke gaven min, vet jeg i det minste at jeg har gjort noen glad med min gave. Jeg synes det er det å gi er det morsomste jeg, ikke det å få. 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er også ening med at det beste er jo å gi gave! Men en frist 10 desember er en frist uansett og da burde den holdes! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) 14 dager så går det i retur også, men kommer det ikke lørdag blir det jo 14 dager ifra 27 des. Hadde glemt av alle røddagene. Så hvis det ikke kommer lørdag får ikke folk gaven før julaften, eller hentet den før 3. juledag. Og hvis jeg ikke tar helt feil kjører ikke posten ut pakker på lørdager? Føler jeg aldri har fått en eneste pakke på lørdag, og at ting heller står i ro da. Mulig jeg tar feil. Endret 21. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jo, pakker leveres fra omplasseringsterminalen til lokale postkontorer på lørdager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det lå en hvit boblekonvolutt og ventet på meg østafjells så min nisse har levert. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jo, pakker leveres fra omplasseringsterminalen til lokale postkontorer på lørdager. Bare jeg som har vært uheldig da sikkert! Kjekt å vite. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Yupp, lørdag er siste frist for oss som ikke har fått Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ekstremt mye klaging her må jeg si. Får jeg ikke gaven min, vet jeg i det minste at jeg har gjort noen glad med min gave. Jeg synes det er det å gi er det morsomste jeg, ikke det å få. Kunne ikke vært mere enig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ekstremt mye klaging her må jeg si. Får jeg ikke gaven min, vet jeg i det minste at jeg har gjort noen glad med min gave. Jeg synes det er det å gi er det morsomste jeg, ikke det å få. This! Burde være quoted i neste års tråd! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 14 dager så går det i retur også, men kommer det ikke lørdag blir det jo 14 dager ifra 27 des. Pakker som skulle vært sendt i retur i romjula sendes 03. januar. Det betyr at man må på postkontoret 02. januar. Jeg har også ringt postkontoret og bedt de holde igjen pakker som skulle vært sendt i retur, og det har ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 I dag var pakken kommet Håper virkelig mitt nissebarn har fått sin også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå