Hansoen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har også myk pakke. Første som slo meg var at jeg har fått fotballdrakt av et motstanderlag. Hva er den største frykten? Arsenal, Chelsea, United? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Liverpool-drakt kan være fin å ha til peisen etter hvert som Kong Vinter slår til for fullt. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke ta den kjekke tonen der, unge mann!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tror min største frykt ville vært å få en kalender med halvnakne Everton-spillere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hva er den største frykten? Arsenal, Chelsea, United? Arsenal, United og så Chelsea i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tror min største frykt ville vært å få en kalender med halvnakne Everton-spillere. Du vil ha de helt i blanke messingen altså? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ha-ha, nei. Heller påkledde. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fortsatt ingen pakke mottatt her. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fikk min pakke idag, veldi spent Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Min nisse har vært utrolig utspekulert i år, gitt. Et monster av en pakke som ikke veier stort, og er umulig å riste på for å gjette innholdet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tror min største frykt ville vært å få en kalender med halvnakne Everton-spillere. Neste års SS i boks. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Minn meg på å ikek delta i SS neste år. Dog, jeg kunne tenkt meg kalenderen for kvinnelaget til Levanger Handball-Klubb. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Heiheihei. Hentelapp! 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Aiai! Da har pakken ankommet. Aner ikke hva det kan være i den, men den er hard og kompakt, noe som lover bra! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke fått noen hentelapp idag heller, men jeg har ikke mistet håpet enda! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har fått pakke! Det viste seg at foreldrene mine hadde hentet den da hentelapp kom, men glemt å si det til meg, travle som de er. 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke noen pakke her enda. Så det begynner å se mørkt ut for at den skal dukke opp før jeg drar hjem i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Var tre gaver i (den alt for store) eska jeg fikk tilsendt. Trickery. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Eg rakk ikkje å motta gåva før eg reiste heim til jul i dag. Men reknar med at den ligg å ventar på meg når eg kjem tilbake til Ås 3. januar. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Det her er jo bare helt sinnsykt. Beste SS'en jeg har hatt så langt! Kunne ikke skjønne hvorfor gaven kom med ekspress når det var så mange dager igjen til jul, men fikk en pm fra Latias om at jeg måtte åpne opp pappesken gaven kom i med en gang Var i Oslo da jeg fikk meldingen og det ble noen laaaange timer i hovedstaden kan man si. Kom hjem, stormet inn døra og reiv opp gaven og hva sto det på brevet? Min SS var klar over hvor elendig det er å ha bursdag så nærme jul som jeg har (igår) og jeg fikk lov til å åpne en av tre gaver med en gang! Oh my! Jeg har fått mye suspekte greier oppimellom fra dette forumet. Alt fra brukte DVD'er til gjenbruk av gavekort, men dette var jo helt perfekt! Beste gaven jeg fikk til bursdagen min tror jeg. (selv om angsten for å ikke få en innpakket gave gjorde at den ble en dag for sen ). OG i tillegg har jeg TO gaver til! Funnet ut hva navnet mitt betyr han han også! Har tatt noen bilder som andre kan meske seg i og bli misunnelige av. Oppi var dette! Hjemmelaget kjeks og te! Endret 20. desember 2012 av mushi 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå