Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)

Men hvorfor sende pakken 12.desember når man har hatt flere uker på seg til å klare det til den 10.desember som er "regelen" her?

jeg forstår ikke hvordan det kan være så vanskelig. Så sant det da ikke er snakk om helt spesielle grunner som dødsfall/akutt sykdom etc. Da vil jeg heller ikke ha noen pakke. Dette skal jo være morsomt.

Men jeg er nok et A-menneske når detgjelder slikt. Det krever jobben av meg og jeg er vant til og holde frister. Gjør jeg ikke dette så kjører jeg meg selv ganske fort fast. :)

(...)

Ellers er jeg helt enig med deg. Det er på diskusjon.no dette arrangementet foregår, ikke hos Posten. Hva Posten mener om diverse frister er helt irrelevant. Fristen for å sende gave her inne på diskusjon.no var 10. desember. Ganske nøyaktig femten dager etter at dere fikk vite hvem dere skulle sende til. Da hjelper det ikke å komme i etterkant og skylde på at man hadde dårlig tid på grunn av eksamen/skole/jobb/ettellerannet.

Jeg har selv slitt meg gjennom fire eksamener i samme tidsperiode, men det hindret meg likevel ikke å bruke massevis av timer på å få dette opplegget til å fungere bortimot plettfritt. Bruker fortsatt en god del tid på å svare på henvendelser på PM daglig, pluss sette opp en liste over hvem som har fått gave. Jeg har aldri vært med på SS selv så skal ikke uttale meg om hvor lett/vanskelig det er å kjøpe gave til en man mest sannsynlig aldri har møtt, men regelen er simpel; har man ikke tid, ikke meld på. Det handler om å prioritere. Jeg vil heller ha 40 påmeldte der samtlige forholder seg til fristene som er satt, enn å ha 73 der halvparten kjører sitt eget tempo og mer eller mindre gir totalt faen i reglene satt av trådstarteren.

Er det så lett for oss einebuarar forutan posten-filial i gangavstand å postlegge innan den 10. når ein plutseleg får influensa og blir sengeliggande frå den 5. og utover? Slik sjukdom er heller ikkje så lett å vite kva tid ein blir råka,av, so ein kan planlegge dagane der etter.

Det er minst like farleg for medtrafikkantane om eg køyrer når eg er sjuk, som om eg er trøytt eller ruspåverka.

Lenke til kommentar

Dere kan oppføre dere som små sinnatagger om dere ikke har fått noe innen den 24. Lag heller en egen tråd om dere absolutt skal skape dårlig stemning et sted.

sinnataggen_858_1177131949.jpg

Ser ikke ut som om mitt nissebarn har fått noe enda, om den ikke kommer frem, eller ikke kommer frem i tide så har jeg i det minste en kvittering.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det så lett for oss einebuarar forutan posten-filial i gangavstand å postlegge innan den 10. når ein plutseleg får influensa og blir sengeliggande frå den 5. og utover? Slik sjukdom er heller ikkje så lett å vite kva tid ein blir råka,av, so ein kan planlegge dagane der etter.

Det er minst like farleg for medtrafikkantane om eg køyrer når eg er sjuk, som om eg er trøytt eller ruspåverka.

Har du hatt influensa, så er det selvfølgelig forståelig at du sendte over fristen, tror kritikken gikk mot dem som var friske, men ikke tok fristen eller SS særlig alvorlig.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...