Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan stadfeste at eg framleis ikkje har motteke noko som helst relatert. Med mindre postmennesket har prestert å stappe hentemelding/melding om plassmangel i postkasse mellom side 13 og 14 i ei eller annan reklameavis for ei eller annan butikk-kjede for elektronikk. Som sjølvsagt går rett over til papir-dunken ulesen. :grin2:

Lenke til kommentar

Kan stadfeste at eg framleis ikkje har motteke noko som helst relatert. Med mindre postmennesket har prestert å stappe hentemelding/melding om plassmangel i postkasse mellom side 13 og 14 i ei eller annan reklameavis for ei eller annan butikk-kjede for elektronikk. Som sjølvsagt går rett over til papir-dunken ulesen. :grin2:

Det er faktisk en reell frykt jeg har.

Gjør jeg noe med det? Neei...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

http://www.gronnhverdag.no/nor/TM/Nettbutikk/Klistremerker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg har bare hørt at jeg har fått gave, kan verken bekrefte dette selv, eller at gaven kommer fra denne konkurransen(ja, jeg ser SS som en form av konkurranse)

Lenke til kommentar

Har ennå ikke fått noe. Begynner å se mørkt ut, tviler på at det blir noe pakke før jul, når posten har satt fristen sin den 16. Desember. Jeg var jeg skeptisk på om jeg kom til å få meg noen gave før jeg meldte meg til SS, typisk min flaks å ikke få noe, men har sikkert fått glede noen andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...