Lovegame Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Min ble sendt i går, faktisk. Litt på etterskudd, men ble sendt hvertfall! Har ikke selv mottatt, men lenge til jul enda. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fikk hentet min i går, den lå og ventet på meg på postkontoret. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Skulle sjekket postkassen før jeg postet i går, for der lå det hentelapp og beskjed om at postkassen min var for full. Så pakke mottat, wii Endret 18. desember 2012 av Anaio Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har fått hentelapp! Wee Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ingenting idag heller. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Pakke motatt i dag, tusen takk SS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Pakke hentet, og den var svær Nå er jeg spent! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Sendte min i dag - men kom akkurat på noe vesentlig! Den er jo ikke pakket inn i julepapir! Det gikk helt i glemmeboken i styret med å få sendt den avgårde slik at den kommer frem før 24.! :S Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kan stadfeste at eg framleis ikkje har motteke noko som helst relatert. Med mindre postmennesket har prestert å stappe hentemelding/melding om plassmangel i postkasse mellom side 13 og 14 i ei eller annan reklameavis for ei eller annan butikk-kjede for elektronikk. Som sjølvsagt går rett over til papir-dunken ulesen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kan stadfeste at eg framleis ikkje har motteke noko som helst relatert. Med mindre postmennesket har prestert å stappe hentemelding/melding om plassmangel i postkasse mellom side 13 og 14 i ei eller annan reklameavis for ei eller annan butikk-kjede for elektronikk. Som sjølvsagt går rett over til papir-dunken ulesen. Det er faktisk en reell frykt jeg har. Gjør jeg noe med det? Neei... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 da var ett brev mottatt her som jeg antar er fra min hemmelige nisse, stod ikke noe om hvor den kom fra så går utifra det er den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kan stadfeste at eg framleis ikkje har motteke noko som helst relatert. Med mindre postmennesket har prestert å stappe hentemelding/melding om plassmangel i postkasse mellom side 13 og 14 i ei eller annan reklameavis for ei eller annan butikk-kjede for elektronikk. Som sjølvsagt går rett over til papir-dunken ulesen. http://www.gronnhverdag.no/nor/TM/Nettbutikk/Klistremerker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fungerer faktisk de klistremerkene? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke noe pakke i dag heller. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fungerer faktisk de klistremerkene? Ja! Jeg har festa 2 stykker på kassa mi. I løpet av 6 måneder nå så har jeg fått null reklame. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fungerer faktisk de klistremerkene? Ja. Fungerer veldig bra. I løpet av to år nå har det skjedd en gang at et postbud har tabba seg ut. Men det skal sies at jeg har postkasse innendørs samt at de er låste, så ingen utover postmannen kan legge noe i dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har bare hørt at jeg har fått gave, kan verken bekrefte dette selv, eller at gaven kommer fra denne konkurransen(ja, jeg ser SS som en form av konkurranse) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har ennå ikke fått noe. Begynner å se mørkt ut, tviler på at det blir noe pakke før jul, når posten har satt fristen sin den 16. Desember. Jeg var jeg skeptisk på om jeg kom til å få meg noen gave før jeg meldte meg til SS, typisk min flaks å ikke få noe, men har sikkert fått glede noen andre Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fristen er å sende pakken før den 16., ikke å motta den. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå