Taake89 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Kan nevne at jeg har fått en hentemelding om noe jeg vil anta er min pakke. Med faktisk bilde av den og alt. Men har ikke kommet rundt til å plukke den opp enda. Tenkte bare å informere nissen min om at jeg mest sannsyneligvis har pakken på postkontoret hehe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Kan nevne at jeg har fått en hentemelding om noe jeg vil anta er min pakke. Med faktisk bilde av den og alt. Men har ikke kommet rundt til å plukke den opp enda. Tenkte bare å informere nissen min om at jeg mest sannsyneligvis har pakken på postkontoret hehe. Pakker det er bilde av er som regel rek - sendinger dvs fra utlandet eller bankbrev med koder. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Pakker det er bilde av er som regel rek - sendinger dvs fra utlandet eller bankbrev med koder. Evt. pakker som ikke fikk plass i postkassen. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Evt. pakker som ikke fikk plass i postkassen. Disse har ikke bilde. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Disse har ikke bilde. Jeg har fått flere pakker som har vært sendt som brevpost som ikke har gått i postkassa. De flest gangene er det lapp med bilde av hele pakken. 2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Disse har ikke bilde. Som KristineS sier, så får også jeg bilde av så og si samtlige av mine pakker som ikke får plass i postkassen. Det er selvfølgelig mulig at denne praksisen varierer fra sted til sted. Endret 16. desember 2012 av Raspeball Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ingen pakke her.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Den kommer i morgen! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Avslørte du deg nettop BirgerCaC?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Bare vanlig spøk her i tråden. Noen sier "Pakken er sendt", så kommer nestemann "jeg blir nok sikkert glad for den". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Bare vanlig spøk her i tråden. Noen sier "Pakken er sendt", så kommer nestemann "jeg blir nok sikkert glad for den". Den varianten G-Man prater om, jeg kan bekrefte at ikke alle har spøkt om den. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Den varianten G-Man prater om, jeg kan bekrefte at ikke alle har spøkt om den. Så de 17-18 stykkene som ga positiv tilbakemelding til meg, spøkte ikke? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Siden jeg ikke har hørt noe fra Latissetass regner jeg med at alt har gått ok en så lenge og ingen trenger en gave fra SuperBergenser , AKA undertegnede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Siden jeg ikke har hørt noe fra Latissetass regner jeg med at alt har gått ok en så lenge og ingen trenger en gave fra SuperBergenser , AKA undertegnede. Send den til Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Nei. Jeg skal ikke ha noe. Siden jeg ikke har hørt noe fra Latissetass regner jeg med at alt har gått ok en så lenge og ingen trenger en gave fra SuperBergenser , AKA undertegnede. Alle har ikke fått enda, gamlefar. Fortsatt en uke igjen til julaften. Sender deg PM i romjula hvis du fortsatt er interessert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Den e goe. Prøver å gjøre noe fint noe for mottaker. Jeg ligger pip naken foran peisen på et bjørneskinnfell med en bukett foran snoppen og en rose i munnen. Har en fin nisselue på og har barbert "God jul" på brystkasse og pondus. Men sliter litt med å finne en fotograf som ikke springer ut døren når han kommer inn for å ta bildet Tenkte at et fint postkort ville ha vært en fin tilleggsgave Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Da har jeg 4 kolli på 20kg hver, x- antall taxfreeposer + en stor eske fra santaen min i taxien på vei hjem 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sendt deg strøsand høres det ut som. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Da har jeg 4 kolli på 20kg hver, x- antall taxfreeposer + en stor eske fra santaen min i taxien på vei hjem Ser ut som om du har hatt det staselig i NYC. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Da har jeg 4 kolli på 20kg hver, x- antall taxfreeposer + en stor eske fra santaen min i taxien på vei hjem Hva i alle dager er det du har handla som veier 80kg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå