L4r5 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Må nesten være med jeg også. Har vært med på alle siden '07 eller noe så kan ikke droppe ut nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 På tide å oppdatere førsteposten med antall påmeldte? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jada jada. Er bare en student med begrenset tid atm, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) No worries. Ville bare si i fra. Det er jo greit for oversiktens skyld, så vi kan se hvor mange som er påmeldt. Endret 29. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Fikser oppdatering etter hvert. 18 påmeldte atm. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er med 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 send pm til Latias for å melde deg på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Da var førsteposten oppdatert. Si ifra hvis dere ikke ser navnet deres der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Med på dette i år også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Da sier vi at grensen ligger sånn ca. på 250 innlegg og registrert i minst et halvt år. Han som hadde 80 innlegg siden mai må vente til neste år, mens Extraterrestrial over her med 232 innlegg får vært med. Skal ikke være altfor nazi heller. Ellers anbefaler jeg at dere holder liv i tråden. Jo mer aktiv den er, desto flere vil legge merke til den. Spre julestemning, post ønskelister etc. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da sier vi at grensen ligger sånn ca. på 250 innlegg og registrert i minst et halvt år. Han som hadde 80 innlegg siden mai må vente til neste år, mens Extraterrestrial over her med 232 innlegg får vært med. Skal ikke være altfor nazi heller. Høres ut som en rettferdig løsning. Med tanke på hvor få innlegg jeg egentlig har, i forhold til hvor lenge jeg har vært registert, skjønner jeg at det kan virke litt strengt for enkelte. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Drømte at jeg allerede hadde fått gaven min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Drømte at jeg allerede hadde fått gaven min. Åh? Fortell. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Åh? Fortell. Jepp, drømte at jeg fikk pakke på julaften (vet ikke om posten kjører ut denne dagen) og der lå det ett gavekort på 599,90kr. Dette var selvfølgelig en drøm, og gavekortet kunne kun brukes til kjøp av nybil. Det var da jeg merket at det faktisk var en drøm. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jepp, drømte at jeg fikk pakke på julaften (vet ikke om posten kjører ut denne dagen) og der lå det ett gavekort på 599,90kr. Dette var selvfølgelig en drøm, og gavekortet kunne kun brukes til kjøp av nybil. Det var da jeg merket at det faktisk var en drøm. Blir ikke mye bil for 600 kroner, gitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har litt lyst til å være med, men jeg er elendig på å kjøpe gaver. (Og tenk om en psyko får tak i adressa mi... Grøss!) 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har litt lyst til å være med, men jeg er elendig på å kjøpe gaver. (Og tenk om en psyko får tak i adressa mi... Grøss!) Gi meg noen spenn, så får du bestemme hvem som skal gi deg gave. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har litt lyst til å være med, men jeg er elendig på å kjøpe gaver. (Og tenk om en psyko får tak i adressa mi... Grøss!) Du får en "gave" av meg.. Så pass opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå