Loefthal Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Min ble innlevert i går. Får bare håpe post-i-butikk-dama ikke bestemmer seg for å ruge på den i noen uker, men det går som oftest godt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Fått en pakke, men jeg aner jo ikke hvilket forum den er fra! Endret 11. desember 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sendte min på måndag, men er redd det ikkje bli bra nok. Er så elendig på å finne jolegåver, uansett kven det er til.... Glømte å pakke den inn i gåvepapir også, er det mange som har gjort det? Fattig student nisse må skjerpe seg til neste år! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 eg har no pakka min inn, håper denne personen blir glad, men ser at det er mange som har fått sin, lurer når jeg får min da Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fått en pakke, men jeg aner jo ikke hvilket forum den er fra! Er det flere forum som driver med Secret Santa? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg er med på reddit sin SS. Jeg skal sende pakke til en fra Toronto, Canada. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har vært med på Something Awfuls SS av og til, og så hadde vi det på skolen et år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg er med på reddit sin SS. Jeg skal sende pakke til en fra Toronto, Canada. Hvordan fungerer de greiene? Hva skjer om man ikke sender? Må man betale depositum på forhånd? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg er med på reddit sin SS. Jeg skal sende pakke til en fra Toronto, Canada. Skal sende? Hvor lang tid tar det? Er det flere forum som driver med Secret Santa? Det er nok ganske vanlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det flere forum som driver med Secret Santa? Frekforum starta med sin versjon i år, "Sniknisse". Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Syntes at diskusjon sin er best, jeg 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Den beste hemmelige nissen. Liker tankegangen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fikk endelig sendt i dag. Håper den kommer fram i tide! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har fått sendt innen fristen. Kanskje i går, kanskje for en uke siden. Men den er i alle fall sendt, Latias! Jeg har for øvrig også mottatt min pakke. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Mottok pakke i dag! Spennende (Og takk så lenge, SS! Frem til jeg vet hvem du er ) Pakken fra meg ble levert til post-i-butikk i går kveld, så den er vel fremme i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvordan fungerer de greiene? Hva skjer om man ikke sender? Må man betale depositum på forhånd? Må ikke betale noe. De tar utgangspunkt i at folk er ærlige. Så når det da er 60.000 stykker med så vil du alltid få en god prosent som ikke får gave i det hele tatt. Men for meg så er det tanken på å gi noe til andre som varmer. Jeg er innstilt på at jeg kan ende opp med et postkort fra Usbekistan. Skal sende? Hvor lang tid tar det? I følge posten så skal den nå frem. Den ble forøvrig sendt i dag. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg får ikke sjekket om jeg har fått min pakke før den 18-19 da er jeg hjemme hos foreldrene mine hvorav er den adressen jeg oppga. Kan jeg åpne min ss gave før 24? Jeg reiser til Egypt 22 og kommer hjem 30. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Kan jeg åpne min ss gave før 24? Jeg reiser til Egypt 22 og kommer hjem 30. Null stress. Bare husk å gi beskjed her inne når du har mottatt pakken. 1 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg mottok pakken min i dag! Gaven kom godt pakket inn hit og min SS hadde tilogmed skrevet et lite sitat fra Tolkien frampå. Lurer på om det har noe og gjøre med hva som er pakket inn... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Da har jeg endelig fått gaven jeg bestilte. Har pakket den inn og skal ned igjen på postkontoret å få sendt den avgårde. Krysser alle fingrer og tær på at den kommer frem nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå