Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo BARE sånn at du får pakken i retur, om posten ikke finner frem/ adressen er skrevet feil.

Har du ingen avsender så ser du aldri pakken igjen selv.

Selv setter jeg på for sks svigers eller en kompis ol så ikke SS blir fortalt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg må si at det er dyrt å sende avgårde en pakke nå for tiden! Jeg måtte punge ut med 74 kr for få få en ganske liten pakke avgårde. Min mottaker bodde ikke ekstremt langt unna meg heller... Er det forresten noen som har fått julegaven sin enda? :)

74 kroner er ikke noe særlig, og vi har enhetlige postpriser i landet. Om du sender til naboen eller til finnmark er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke spørsmål om dette, da jeg sendte pakken min. Men regner med måladressen holder :)

Jeg skrev bare på adressen til personen som skulle jeg var Secret Santa for, men hvis ikke pakken kommer fram så regner jeg med at hele pakken er gått i dass. Da har jeg i hvert fall tatt bilde av kvitering og bilde av pakke som bevis.

Lenke til kommentar

Min ble innlevert idag, men kjenner jeg post-i-butikk-kontoret her riktig så er de litt trege. Heldigvis har vel posten gått ut med garanti til den 16. desember, så da har man nok gode marginer!

Frakt både til meg, og til mottaker koster fort noen hundrelapper merker jeg. Heldigvis er jeg i julestemning så tar slikt med et smil. Håper han blir fornøyd med gaven. :)

Er det vanlig med en tråd i ettertid der man poster hva man fikk? Spesifikt for SS, eller deles det i tråden for hele forumet? Artig med bilder av gavene til folk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...