Bjerknez Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Må man skrive returadresse på brevet for at det skal komme frem? Øhh....nei... Men man må skrive returadresseslikat posten har en alternativ adresse å sende den til hvis ikke mottaker adressen er riktig. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Øhh....nei... Men man må skrive returadresseslikat posten har en alternativ adresse å sende den til hvis ikke mottaker adressen er riktig. Fikk ikke spørsmål om dette, da jeg sendte pakken min. Men regner med måladressen holder Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det er jo BARE sånn at du får pakken i retur, om posten ikke finner frem/ adressen er skrevet feil. Har du ingen avsender så ser du aldri pakken igjen selv. Selv setter jeg på for sks svigers eller en kompis ol så ikke SS blir fortalt. Endret 8. desember 2012 av War Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Neida. Jeg skrev returadressen på brevet mitt Ville bare at den jeg er SS til blir litt mere forvirret Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg må si at det er dyrt å sende avgårde en pakke nå for tiden! Jeg måtte punge ut med 74 kr for få få en ganske liten pakke avgårde. Min mottaker bodde ikke ekstremt langt unna meg heller... Er det forresten noen som har fått julegaven sin enda? 74 kroner er ikke noe særlig, og vi har enhetlige postpriser i landet. Om du sender til naboen eller til finnmark er irrelevant. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk ikke spørsmål om dette, da jeg sendte pakken min. Men regner med måladressen holder Jeg skrev bare på adressen til personen som skulle jeg var Secret Santa for, men hvis ikke pakken kommer fram så regner jeg med at hele pakken er gått i dass. Da har jeg i hvert fall tatt bilde av kvitering og bilde av pakke som bevis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har ikke sendt gaven i noen form for eske. Jeg bare pakket den inn i papir og skrev navnet til mottager utenpå og sendte den avgårde. Sendte du den innpakket kun i julegavepapir? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Lukter stygt innpakningspapir lang vei! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Pakken blir sikkert litt stygg i posten, men det viktigste er at gaven kommer fram Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Da var pakken fint pakket inn.. og sendes i posten i morgen!! Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Da var gavene pakket, ble totalt * pakker i forskjellig størrelse. Da mangler jeg bare en eske + en tur nedenom posten før jeg er ferdig med årets SS. Endret 10. desember 2012 av CastleLord Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Pakken sendt. Faen at jeg kom over 2 kg. 170 NOK er jo faenmeg ran for en stakkarslig student. Nuvel, håper gaven faller i smak for den heldige utvalgte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Husk å sende gaven innen i dag. Vennligst respekter sendingsfristen som er satt. 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Og da var gaven min på vei til min nissunge Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Min ble innlevert idag, men kjenner jeg post-i-butikk-kontoret her riktig så er de litt trege. Heldigvis har vel posten gått ut med garanti til den 16. desember, så da har man nok gode marginer! Frakt både til meg, og til mottaker koster fort noen hundrelapper merker jeg. Heldigvis er jeg i julestemning så tar slikt med et smil. Håper han blir fornøyd med gaven. Er det vanlig med en tråd i ettertid der man poster hva man fikk? Spesifikt for SS, eller deles det i tråden for hele forumet? Artig med bilder av gavene til folk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det synes jeg vi kan ta i denne tråden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke skriv hvor mange pakker og sånt det ble til sammen, eller lignende da Det blir jo så enkelt å finne ut hvem nissen er. Mange som kan utelukkes når de sier de ikke har sendt gaven sin ennå og. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Min pakke er sendt. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hehe, jeg håper bare at jeg får pakke jeg! Adressen jeg satte var jo hjem til meg, men jeg skal til familien en annen plass i jula, så håper pakken kommer før den 20ende, for da reiser jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå