Romis Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Rekker ikke å poste den før førstkommende Tirsdag. Håper gaven kommer frem i tide. ( Det er i hvertfall en veldig bra gave, da) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Posten sin siste dato for at noe skal rekke fram til jul er 16. Så ser for meg det skal gå fint om den sendes på tirsdag. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dæven! Glemte dette av i år også.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke at du hadde hatt nok poster selv om du hadde husket det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det kommer alltid neste år! Eller kanskje ikke. Verden går visst under om noen uker. 1 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Trodde ikke det var så strengt, i og med at jeg har vært innom forumet ett par ganger i uken og lest mer eller mindre helt siden 2007. Også det at jeg sa det er andre gangen jeg glemte det av, betyr vel det at jeg er seriøs nok? Men vi satser på at jeg overlever den 21. og kommer tilbake neste år! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Antall år man har vært medlem er ikke akkurat veldig nøyaktig for å bestemme seriøsiteten til en bruker. Det er heller ikke antall poster, men det er mer naturlig å anta at en som har vært medlem i 3 år med 5k poster er mer seriøs enn en som har vært medlem i 5 år med 50 poster. Bare se på Latias. Vært medlem kortere enn begge oss, men er forumveileder, oppretter mange tråder som dette og har 33k+ innlegg. Ikke vanskelig å se at han er mer dedikert enn det vi er her inne Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ganske fascinerende egentlig, Latias har egentlig ikke ikke 33 000 innlegg, men 68 000, om man tar med off topic. Det er veldig mye... 1 Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja Latias har uhorvelig mange poster her på forumet, men nå blir det jo feil sammenlikne dedikering mellom noen av de mest aktive på diskusjon.no mot en som stort sett bare leser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Da var gaven postet. Ikke det at Latias er alene om å ha en del poster om vi teller OT, men ... Du har jo passert 30k du også, Herr Brun. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Latias er sikkert Schøtt Pedersen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det var veldig slemt sagt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Slemt mot Schøtt Pedersen? (Edit: Jeg håper dere forstod spøken. Det var ikke negativt ment mot Latias på noen måte om noen trodde det). Endret 8. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Da var tiden kommet, pakken var kommet! Trodde jeg... Fikk hentelapp i postkassa der det sto at pakken var fra stavanger, så begynte jeg å undre på hvilken stavangersk secret santa som hadde sendt meg gave, og om det var noe bra Da jeg hentet pakken, og åpnet den, så var det bare proteinpulver og slikt som jeg hadde bestilt for leenge siden.. Ble så skuffet Kanskje neste uke kommer gaven. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk hentelapp i postkassa der det sto at pakken var fra stavanger, så begynte jeg å undre på hvilken stavangersk secret santa som hadde sendt meg gave, og om det var noe bra Da jeg hentet pakken, og åpnet den Dude ffs, gaven skal ikke åpnes før den 24. 3 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dude ffs, gaven skal ikke åpnes før den 24. Var jo ikke fra min SS da, og åpnet bare pappesken Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Poenget var jo at du trodde det var fra nissen din... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Man sender vel gjerne gaven i en pappeske e.l. da. Så det går jo an å åpne den og finne en julegave inni. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har ikke sendt gaven i noen form for eske. Jeg bare pakket den inn i papir og skrev navnet til mottager utenpå og sendte den avgårde. Jeg hadde tenkt til å legge den i en eske, men så kom jeg på at esken var mye større enn selve tingen jeg hadde kjøpt og da sparte jeg esken for å få redusert portoen. Jeg må si at det er dyrt å sende avgårde en pakke nå for tiden! Jeg måtte punge ut med 74 kr for få få en ganske liten pakke avgårde. Min mottaker bodde ikke ekstremt langt unna meg heller... Er det forresten noen som har fått julegaven sin enda? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Må man skrive returadresse på brevet for at det skal komme frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå