Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde ikke det var så strengt, i og med at jeg har vært innom forumet ett par ganger i uken og lest mer eller mindre helt siden 2007.

Også det at jeg sa det er andre gangen jeg glemte det av, betyr vel det at jeg er seriøs nok?

Men vi satser på at jeg overlever den 21. og kommer tilbake neste år! :D

Lenke til kommentar

Antall år man har vært medlem er ikke akkurat veldig nøyaktig for å bestemme seriøsiteten til en bruker. Det er heller ikke antall poster, men det er mer naturlig å anta at en som har vært medlem i 3 år med 5k poster er mer seriøs enn en som har vært medlem i 5 år med 50 poster. Bare se på Latias. Vært medlem kortere enn begge oss, men er forumveileder, oppretter mange tråder som dette og har 33k+ innlegg. Ikke vanskelig å se at han er mer dedikert enn det vi er her inne :)

Lenke til kommentar

Da var tiden kommet, pakken var kommet! :D Trodde jeg... Fikk hentelapp i postkassa der det sto at pakken var fra stavanger, så begynte jeg å undre på hvilken stavangersk secret santa som hadde sendt meg gave, og om det var noe bra :D Da jeg hentet pakken, og åpnet den, så var det bare proteinpulver og slikt som jeg hadde bestilt for leenge siden.. Ble så skuffet :p Kanskje neste uke kommer gaven.

Lenke til kommentar

Fikk hentelapp i postkassa der det sto at pakken var fra stavanger, så begynte jeg å undre på hvilken stavangersk secret santa som hadde sendt meg gave, og om det var noe bra :D Da jeg hentet pakken, og åpnet den

Dude ffs, gaven skal ikke åpnes før den 24.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sendt gaven i noen form for eske. Jeg bare pakket den inn i papir og skrev navnet til mottager utenpå og sendte den avgårde. Jeg hadde tenkt til å legge den i en eske, men så kom jeg på at esken var mye større enn selve tingen jeg hadde kjøpt og da sparte jeg esken for å få redusert portoen.

Jeg må si at det er dyrt å sende avgårde en pakke nå for tiden! Jeg måtte punge ut med 74 kr for få få en ganske liten pakke avgårde. Min mottaker bodde ikke ekstremt langt unna meg heller... Er det forresten noen som har fått julegaven sin enda? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...