edge Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Blir sendt fra meg imorra. Satser på at du blir fornøyd, mottaker! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Må si frakten ble dyr!!! Hehehe, ja samme her. Endret 5. desember 2012 av Shibiz Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Me too. 300-kronersgrensen kan man bare glemme hvis man tar med frakt til meg og så til den heldige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 100-300,- er bare veiledende pris. Om noen har lyst til å kjøpe for 1000 spenn, be my guest. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg har ordnet sånn at med frakt så kommer jeg under 300kr. Jeg er student, så da har jeg lov til det Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Min gave ble også mye dyrere enn forventet og har enda ikke sendt den så det kommer også i tillegg. Endret 5. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Takk! Jeg fortjener det Gave skaffet og pakket. Mangler bare posten, et ikke helt uviktig steg i prosessen At tanken teller gjelder vel strengt tatt ikke hvis mottakeren ikke får pakken sin. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det vanskeligste er innpakkingen ... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg har ikke fått varene jeg bestilte på nettet enda.. Skulle nesten ha sendt det direkte til personen.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det vanskeligste er innpakkingen ... Jammen innpakking er jo gøy Bruker å pakke inn gaver som består av flere ting hver for seg bare for å få flere å pakke inn jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jammen innpakking er jo gøy Bruker å pakke inn gaver som består av flere ting hver for seg bare for å få flere å pakke inn jeg. Lyst til å ta en tur hit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jammen innpakking er jo gøy Bruker å pakke inn gaver som består av flere ting hver for seg bare for å få flere å pakke inn jeg. Jeg synes det er forferdelig. Det har hendt seg at jeg gir opp og bare gaffer i hjel pakken. Enda verre å få på bandene, som skal skjæres opp og krølles og deies med. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Da er pakken postet 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har fått gaven sin? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vi kan regne med at de som ikke svarer, ikke har fått den Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Evt. så kan det hende man befinner seg på en annen adresse enn den pakken blir sendt til, slik at man ikke veit (om man ikke får noen andre til å hente den) om den er kommet enda. Eks: Studenter som skal hjem til jul, som meg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kan godt hende den venter på meg allerede, men det har jeg ingen anelse om siden den i tilfelle ligger på addressa jeg skal være i jula. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Typisk 2011 egentlig. 95,43% dro hjem til jul 1 des så ga de hybeladressen sin til SS. 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da var endelig gaven sendt ^^, Har hatt den ferdig noen dager, men pga "eksamensvakuum" har det ikke blitt tid til å stikke innom posten før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå