Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Synd hurtigruta koster mer enn 300kr! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Bestill billetten ( 79.000) i SS- sitt navn og betal 300 av den. Problemet løst. Endret 2. desember 2012 av War 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Oppfordring i julen: Plukk opp telefonen 4 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Herre hemen min forumbruker er vanskelig å finne noe til. Nå har jeg sett etter ting i flere timer gjennom helga. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 I tilfelle jeg skulle være en trøtt type det er vanskelig å finne gave til, så postet jeg en liten ønskeliste nå. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 farlig nærme deadline uten å få bestilt gave. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ut å handle gave denne uken. Ufattelig vanskelig å finne til denne personen da. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fant endelig noe på nettet som jeg bestilte i natt. Varen er allerede sendt og blir mottatt i morgen, skal ta en kjapp tur på senteret for å kjøpe inn småting som jeg trenger, så er vi i boks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Blir gaveshopping i dag. Woop. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da har jeg nesten blitt ferdig. Jeg tror min ss klarte å huke av når han tok en tur innom profilen min. Blææ! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Eg får ikkje sendt i vegen noko som helst så lenge eg er sjuk. :/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Da har jeg nesten blitt ferdig. Jeg tror min ss klarte å huke av når han tok en tur innom profilen min. Blææ! Hvorfor tror du det? Med tanke på hvor mange som er innom profilen ofte så blir det vanskelig å finne ut hvem det eventuelt er. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er dere ikke ferdig enda?? Min gave ble kjøpt og sendt for rundt en uke siden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Eg får ikkje sendt i vegen noko som helst så lenge eg er sjuk. :/ Jo, det gjør du. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Gave bestillt, og går bare å tråkker og venter Dersom den ikke kommer før helgen, sender jeg den som ekspresspakke, så den kommer frem til mottaker til jul Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Sender nok min i morgen, veit ikke hvor godt det vil passe, da jeg kjøpte ting før noen ønskeliste kom, og fant ikke så mye gjennom profilen og tidligere poster. Men h*an får overleve. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tenker jeg fikser gaven i morgen. Har hatt litt for mye skolearbeid å tenke på de siste ukene. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er faktisk så jævlig usikker på hva jeg egentlig skal kjøpe til min SS.. Men skal nok klare å gjøre han/hun/den fornøyd Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Da er jeg så si ferdig, en liten ting mangler som jeg kjøper når jeg sender alt i morgen. Håper h*n blir fornøyd. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Må si frakten ble dyr!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå