Hansoen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kjøpt gave! Ikke den mest oppfinsomme skal jeg innrømme, men det kan byttes siden jeg har kjøt gaven(e) i en landsomfattende kjede Håper iallefall mottakeren blir sånn passe fornøyd 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Funnet fram til gave. Må bare bli ferdig med eksamen nå, så skal man få ordnet det! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg er ekstremt usikker på om vedkommende som jeg skal gi gave til kommer til å bli glad. Han har ikke den beste ønskelisten... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Min er også i boks, må bare få sendt den til uka Sendte med sporing i fjor, vurderer å gjøre det i år også. Det er vel egentlig ikke andre muligheter dersom den blir borte underveis? Har det noengang skjedd, forøvrig? Er jo ikke billig med sporing akkurat. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg tror ikke at jeg gidder å spore pakken. Jeg vare sender den til adressen jeg får og pakken ikke når fram så er ikke det mitt problem! Jeg skal jo prøve å skaffe meg bevis for at jeg har sendt pakken da! Forøvrig så lurer jeg på det samme som Anaio her. Har pakken noen gang forsvunnet under sending? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skjer dette ofte eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vanskelig å si. Folk kan jo ha jugd og sagt de har sendt uten at de har gjort det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Idioter!... Men jeg regner med at det skal gå bra. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ta bilde av kvitteringa Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er enda veldig usikker på hva jeg skal kjøpe! Men må snart bestemme meg for noe. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vanskelig å si. Folk kan jo ha jugd og sagt de har sendt uten at de har gjort det. Slike ting burde gi 21 år i fengsel. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da har jeg fått kjøpt gavene. Mangler bare å pakke de inn før jeg sender dem neste uke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ta bilde av kvitteringa Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Slike ting burde gi 21 år i fengsel. Waterboarding blir for mildt. Ene året fikk jeg beskjed om at pakka jeg skulle få var blitt borte i posten, men no worries. Han skulle sende en erstatningspakke. Tilfeldigvis blei visst den også borte i posten. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Mulig min gave blir sendt bitelitt over fristen(da 10.des er rimelig tidlig ute) men skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Ingen som tar over arven etter TSP når det gjelder juleavatarkonkurransen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg hadde nok vunnet uansett i år, så ikke vits i å kjøre konkurranse. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Endelig funnet ut hva jeg skal gi, og det er ikke noe som kan kjøpes i butikken for å si det sånn! Håper personen blir takknemlig for gaven! Endret 2. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Det blir jeg nok! Edit: Jeg er med på Reddit SS i år. Satt å kikka over gaver personer mottok i fjor. Må virkelig si denne skiller seg ut http://redditgifts.com/gallery/gift/my-secret-santa-sending-me-cruise/ Endret 2. desember 2012 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå