Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Ahh. Fordelen med å ha lappen er at jeg slipper å møte raringer som Sjur sånn helt uten videre på Ruter sine tjenester. Folk som klipper tånegler på bussen er ikke akkurat min kopp te. :D

Du fikk ikke med deg at jeg ikke klipte tåneglene mine på bussen eller hadde noen intensjon om dette? Jeg skulle fjerne en løs hudflik ved tommelfingerneglen, uten blodet og smerten som kommer når man river de av.

Eksen til Sjur. Han har tidligere lagt ut bilder av henne i RPP.

Nå tar du litt vel i. Du er bare flau over at det er eksen din vi snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt... ÆSJ! :sick::)

Jeg ser ikke helt hva som er æsj med å stelle neglene i offentlig rom. Hva foretrekker du, å få fikset noe som irriterer deg kraftig der og da eller vente i to timer på å fikse det mens du gradvis irriterer deg mer og mer, før det til slutt klikker for deg og du brøler ut din frustrasjon, slår rundt deg og folk ser på deg som klin kokos?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neglene vokser vel ikke så fort at dem spretter ut på bussen?

Selv gjør jeg dette hjemme, og hiver neglene i dass, selvom det kun er tiss, bæsj og dopapir som skal kaster der, men noen ganger er jeg bare klin gæærn :)

Når jeg befinner meg i offentligheten så er jeg stort sett ferdig stelt.

Men for all del, ikke ta det jeg sier så veldig alvorlig nå da. Må tåler litt fredagstull :)

Lenke til kommentar

Jeg er jo selvfølgelig ferdig stelt selv, men av og til hender det at jeg river opp hud eller negler når jeg er på jobb eller på bussen eller noe. Dette kan skje ved at jeg hekter meg fast i kortmappa eller glidelåsen eller hva som helst.

Men dette begynner å bli rimelig offtopic, selv om det var Latias selv som startet dette.

Lenke til kommentar

Men dette begynner å bli rimelig offtopic, selv om det var Latias selv som startet dette.

Noe godt kom i hvert fall ut av dette. Santaen din vet nå hva h*n skal kjøpe til deg.

Tenkte jeg bare skulle kikke inn i den koselige secret santa-tråden nå som jeg hører på julemusikk og spiser middag. Shouldn't have :closedeyes:

Der må jeg si du fikk som fortjent. Hvem i all verden hører på julemusikk i november? Uhørt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...