Vowels Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ikke, jeg står fortsatt for forslaget jeg skrev lenger opp her. Hva med å lage en poll der vi kan stemme? Ooooog, global annonsering. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Gi meg alternativer til en poll, så slenger jeg opp avstemning. Global annonsering kommer neste måned. Endret 16. oktober 2012 av Latias Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg synes medlem i minst 6 måneder og minimum 250 innlegg utenfor OT høres ut som en grei regel. Da blir det en skikkelig Diskusjon.no-event for de som faktisk er her litt. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Og lettere for Santaene å finne passende gaver for sine respektive mottakere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 edit: Jeg synes grensen for å melde seg på burde være at man har vært registrert i minst seks måneder og har minimum 250 poster utenfor OT. Heller 100. Jeg har lyst til å være med. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Gi meg alternativer til en poll, så slenger jeg opp avstemning. 250 poster utenfor OT og registrert i minimum seks måneder. 250 poster utenfor OT og registrert i minimum ni måneder. 500 poster utenfor OT og registrert i minimum ett år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvorfor er det egentlig så viktig med så veldig mange poster utenfor OT? Det er jo gjerne den delen av forumet man får vært mest personlig, og der det er lettest å finne ut hva slags person du er. Altså, hvis du har mange poster i OT kan du gjerne være lett å kjøpe gave til 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke hvis alle postene er i telletråder. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvorfor er det egentlig så viktig med så veldig mange poster utenfor OT? Det er jo gjerne den delen av forumet man får vært mest personlig, og der det er lettest å finne ut hva slags person du er. Altså, hvis du har mange poster i OT kan du gjerne være lett å kjøpe gave til Det er også der de yngste og mest useriøse brukerne er. Litt av poenget med å ha en "grense" for å bli med er at ingen skal bli snytt for gaven sin. Mulig det blir enklere å finne en gave om personen har postet mye i OT, men med 250 poster ellers rundt på forumet burde det ikke være så vanskelig uansett. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 I år vil jeg også være med! Det er sannelig på tide! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er også der de yngste og mest useriøse brukerne er. Litt av poenget med å ha en "grense" for å bli med er at ingen skal bli snytt for gaven sin. Mulig det blir enklere å finne en gave om personen har postet mye i OT, men med 250 poster ellers rundt på forumet burde det ikke være så vanskelig uansett. Sant nok. Men 500 synes jeg ikke grensa skal gå på, for da får ikke jeg vært med Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 500 er litt høyt, men det skal jo stemmes over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg sitter med en grei oversikt over hvem som (ikke) har sendt gave de siste 3-4 årene. Så om man har vært med tidligere og har gitt gave, da får man være med nå også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg sitter med en grei oversikt over hvem som (ikke) har sendt gave de siste 3-4 årene. Så om man har vært med tidligere og har gitt gave, da får man være med nå også. Skulle akkurat til å foreslå dette, det er jo logisk og greit Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmm.. Har jeg blitt oversett når lista over påmeldte ble påbegynt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmm.. Har jeg blitt oversett når lista over påmeldte ble påbegynt? Neida. Påmelding skjer kun via PM. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ahh. Snakk om å ikke få med seg ting Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fuck it, vi prøver i år også! Og det til tross for at jeg ikke fikk noen gave i fjor. *snufs* PÅMELDT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå