Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det egentlig så viktig med så veldig mange poster utenfor OT? Det er jo gjerne den delen av forumet man får vært mest personlig, og der det er lettest å finne ut hva slags person du er. Altså, hvis du har mange poster i OT kan du gjerne være lett å kjøpe gave til :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig så viktig med så veldig mange poster utenfor OT? Det er jo gjerne den delen av forumet man får vært mest personlig, og der det er lettest å finne ut hva slags person du er. Altså, hvis du har mange poster i OT kan du gjerne være lett å kjøpe gave til :)

Det er også der de yngste og mest useriøse brukerne er. Litt av poenget med å ha en "grense" for å bli med er at ingen skal bli snytt for gaven sin. Mulig det blir enklere å finne en gave om personen har postet mye i OT, men med 250 poster ellers rundt på forumet burde det ikke være så vanskelig uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er også der de yngste og mest useriøse brukerne er. Litt av poenget med å ha en "grense" for å bli med er at ingen skal bli snytt for gaven sin. Mulig det blir enklere å finne en gave om personen har postet mye i OT, men med 250 poster ellers rundt på forumet burde det ikke være så vanskelig uansett.

Sant nok. Men 500 synes jeg ikke grensa skal gå på, for da får ikke jeg vært med :D

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en grei oversikt over hvem som (ikke) har sendt gave de siste 3-4 årene. Så om man har vært med tidligere og har gitt gave, da får man være med nå også.

Skulle akkurat til å foreslå dette, det er jo logisk og greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...