Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Alltid noen som prøver seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 3-4 som har prøvd seg etter fristen. "Så ikke tråden før nå", "henger ikke i OT", osv. Tråden har vært annonsert globalt i flere uker nå ffs, finn på noen bedre unnskyldninger hvis dere først skal prøve dere. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Enig, jeg har egentlig glemt denne årlige begivenheten. Men fant det ut via den fantatiske, globale annonsen, så unnskyldninger for det finnes ikke. Endret 29. november 2012 av Fox Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Enig, jeg har egentlig glemt denne årlige begivenhet. Hvordan kunne du glemme oss? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Vet ikke, kanskje noe med at jeg var både mentalt og fysisk fokusert på futsal, og bare futsal, før Nordisk/Baltisk mesterskap i futsal for døve. Jeg meldte meg jo på etter mesterskapet Og forresten Norge er nordisk/baltisk mester Har jeg en bra unnskyldning nå, Latias? Endret 29. november 2012 av Fox Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Vet ikke, kanskje noe med at jeg var både mentalt og fysisk fokusert på futsal, og bare futsal, før Nordisk/Baltisk mesterskap i futsal for døve. Jeg meldte meg jo på etter mesterskapet Og forresten Norge er nordisk/baltisk mester Har jeg en bra unnskyldning nå, Latias? Profilen din sier du er 6 år, så det å bli nordisk mester i futsal på den alderen må jeg si er ganske imponerende. En stjerne er født, folkens! Profilen din sier også at jeg er blant interessene dine (kanskje et hint til santaen din?), så ja, du er tilgitt denne gangen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Moroklumpen du Men jeg er ihvertfall et sted i 20-årene. Å se deg og Tora sammen i seng vil være en våt drøm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Å se deg og Tora sammen i seng vil være en våt drøm Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nestemann som sender påmelding på PM får æren av å bli den første som havner på ignorelista mi. Les førsteposten eller GTFO ffs. You need a bigger sign! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Å se deg og Tora sammen i seng vil være en våt drøm Ja, det kunne også jeg tenkt meg å se! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Slemme folk. Jeg vet hvor dere bor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg skal nok ta med meg Tora på en viss t-banelinje. ;D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Den visse t-banelinja strekker seg gjennom hele byen, så good luck finding me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bare kjøre frem og tilbake til jeg finner deg. Det ska' itje stå på pengar! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Ahh. Fordelen med å ha lappen er at jeg slipper å møte raringer som Sjur sånn helt uten videre på Ruter sine tjenester. Folk som klipper tånegler på bussen er ikke akkurat min kopp te. Endret 30. november 2012 av Latias 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 WTF er Tora? Eksen til Sjur. Han har tidligere lagt ut bilder av henne i RPP. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Regner med du Labbetuss sender meg en melding når jeg skal komme inn å redde dagen med noen velsendte brukte dildoer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Nå tror jeg du skremte bort alle som muligens var keen på trøstegave. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Da er gave kjøpt! Ikke sendt enda, men jeg regner med å gjøre det til mandagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå