Bjerknez Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tror jeg skal brenne en CD med alle favorittlåtene mine og klistre på en sløyfe jeg! Nå kan dere bare glede dere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Flere av oss som sikker prøver å unngå å benytte ønskelisten. Kjekkere å kjøpe gave ut i fra kommentarer og ting personen har sagt på forumet. Men det skaper en del hodebry! Vanskelig når brukeren har ganske snevre tråder han poster i. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tror jeg skal brenne en CD med alle favorittlåtene mine og klistre på en sløyfe jeg! Nå kan dere bare glede dere Spesielt de av oss som ikke har CD-spiller! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vanskelig når brukeren har ganske snevre tråder han poster i. Da kjøper du en t-skjorte med quote: "Jeg var med på SS2012 og alt jeg fikk var denne snevre t-skjorten" 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvorfor er emnetittelen endret? Secret Santa er Secret Santa. Ikke hemmelig julenisse. 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er vel noen dager siden nå at trådtittelen ble endret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, men spørsmålet mitt var hvorfor, ikke når. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Joda, men siden du først nå kommenterer det så trodde jeg at du ikke hadde fått det med deg før nå. Uansett så lurer jeg også litt på hvorfor det har blitt endret til hemmelige julenisse. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Likte også Secret Santa, lettere å forkorte er det også. Sånn on-topic, så har jeg akkurat bestilt julegaven! Kjørte et ganske safe valg, i forhold til hva det sto i ønske-innlegget, men det var noe jeg ville gi, da jeg faktisk kunne tenkt meg samme gaven selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Nå kunne jeg ha dratt en hvit løgn og skrevet et langt innlegg om hvordan jeg ønsket å tiltrekke meg flere brukere ved å fornorske opplegget, men det gidder jeg ikke. Det ble gjort for å skape reaksjoner, og det greide jeg. Kudos til meg. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 EG KREVJAR AT DA SKA VARA PÅ NYNORSK! 4 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Eg er med neste år, men bare om eg får vere løyndomsnisse. 3 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Bare så det er sagt. Snille forumbrukere får kjempefine gaver. Slemme forumbrukere som ikke har lagt ut noen ting som helst i ønsketråden ender fort opp med den nye norske utgaven av bibelen. Jeg hadde ikke klaget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hadde foretrukket King James' ovenfor en norsk utgave, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Hadde et par tre tilfeller der jeg var nødt til å endre PM'en like etter at jeg sendte den. For de av oss som leser PM gjennom mail, så vet vi at det kun er den opprinnelige meldingen som kommer frem. Eventuelle endringer gjort i meldingen blir ikke registeret i mailen. Derfor er det viktig at folk som kun har lest meldingen via mail også går inn på selve samtalen for å dobbeltsjekke at informasjonen stemmer. Det er informasjonen i PM-samtalen som er korrekt.Beklager oppstyret. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Endte opp med å få 18 påmeldinger på PM fra brukere med under 250 innlegg. Dette er nesten litt imponerende i og med at det i flere uker stod i emnetittelen at man måtte ha minst 250 innlegg utenfor OT for å være med. Fortvil ikke, jeg skal sørge for at dere får en trøstegave; julebrosjyren fra Specsavers er på vei til dere i posten. Var jeg en av de? Hehe Prøvde å få meg opp til 250, postet alt jeg kunne.. men det gikk ikke gitt : / 1 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 tydeligvis ikkje, men no kan personen glede seg eller alle glede seg, snart er julen her under 1 måned tl, tsjohey Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da er gaven handlet og sendt Ble litt dyrere enn jeg trodde, men hva gjør man vel ikke for å glede andre i julen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Nestemann som sender påmelding på PM får æren av å bli den første som havner på ignorelista mi. Les førsteposten eller GTFO ffs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fortsatt mange som prøver seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå