Chris.Naess Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du må vente til neste år. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Fordi jeg ikke stoler på deg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ditto Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvorfor det? For du du har alt for få innlegg på forumet for at de fleste velger å stole på deg. Ingen som gidder å sende varer for over 100,- til noen som kan forsvinne i løse luften uten å gi noe tilbake. Kan godt være at du er en aller tiders fyr, noe du helt sikkert er, men når det handler om penger etc. så bør det være noen restriksjoner. Les i tråden og du vil finne ut hvorfor du ikke får være med. 2 Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 For du du har alt for få innlegg på forumet for at de fleste velger å stole på deg. Ingen som gidder å sende varer for over 100,- til noen som kan forsvinne i løse luften uten å gi noe tilbake. Kan godt være at du er en aller tiders fyr, noe du helt sikkert er, men når det handler om penger etc. så bør det være noen restriksjoner. Les i tråden og du vil finne ut hvorfor du ikke får være med. Thank u! Skjønner jo at man ikke ønsker å ha slike "svindlere" med! Jaja... Jeg får sjekke neste år da.. ^^ Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er jo litt dumt da, og ikke syntes jeg at det gir særlig mening heller. En som har vært medlem fra f.eks 2009 trenger nødvendigvis ikke å ha 12983 innlegg. Jeg bruker forumet mest til mine egne problem, og jeg leser store deler av tiden jeg bruker på diskusjon. Så det at man ikke kan stole på personer fordi de har få innlegg blir helt feil. Hvis du skal ha alt på det rene foreslår jeg at du begynner å sjekke adressene mot de forskjellige navnene slik at alt stemmer. Dersom det ikke stemmer kan heller ikke vedkommende delta, fordi det er feil navn. Eneste grunnen til at jeg selv gidder å delta er jo av den grunn at jeg faktisk vil DELTA. Hvis jeg først skal svindle noen så er det i ihvertfall ikke ved å svindle meg til en julegave til 100,-......!! Håper du skjønner at jeg bli litt frustrert. Men det er nok sikkert slik det har blitt til, vi lever jo tross alt i 2012, hvor man ikke eier respekt, tillit, eller folkeskikk ovenfor andre individer i samfunnet.. :nei2: Takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 I fjor opplevde vi beklageligvis at det var noen useriøse brukere med. Målet er å være så inkluderende som mulig slik at flest mulig får være med, men samtidig må vi verne oss mot brukere med onde hensikter. Antall poster/fartstid på forumet forteller ingenting om hvor ærlig en person er, men det er ikke til å stikke under stol at mesteparten av de useriøse brukerne har hatt få poster/lite fartstid. At jeg har 33 000 innlegg på fire år gjør meg på ingen måte til en bedre person enn deg med 33 innlegg på fire måneder. Men du må da skjønne at jo lenger man har holdt på med noe, desto mer troverdighet bygger man seg. Slik er samfunnet bygd. Forresten, du er absolutt ikke alene om dette. I år har jeg ignorert alle som ikke oppfyller kravene. Dette inkluderer en IRL-venninne som var i en lignende situasjon som deg. Stoler 100 % på henne og kunne lett la henne få bli med, men det hadde vært forskjellsbehandling. Du er (som tidligere nevnt) garantert verdens mest trivelige fyr, men det har seg sånn at vi i tråden har blitt enige om et par regler. Disse velger jeg å forholde meg til. Du er mer enn hjertelig velkommen til å delta neste år. 5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja, hadde forventet en person på PM jeg nå.. Fort deg Latias! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Begynner å sende ut PM straks. Skal sørge for at du blir den siste på lista, mister. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Dere får straks utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før vi begynner: 1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig via random.org. 2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med på dette ønsker å holde seg anonyme. Hvordan hadde du følt det hvis noen ga ut privatinformasjon om deg? 3. Skift synligheten til skjult før du eventuelt besøker profilen til brukeren din. På de fleste forumutseendene er synlig/skjult-funksjonen øverst til høyre. Trykk på den én gang, deretter går du inn på profilen din. Hvis det står "sist aktiv: Privat", da er du skjult. Hvis det dermed står "sist aktiv: ett minutt siden", da er du ikke skjult og må trykke på synlig/skjult-knappen én gang til. 4. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, det skal ikke så mye til før man har røpet ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake. 5. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM; ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv. 6. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. To uker er mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man bestiller fra nettet). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften. 7. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Post gjerne egne ønskelister der hvis du ønsker å gjøre livet til den santa enklere. 8. Lykke til med innkjøp av gaver, og god jul. 5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg klikka meg nettopp gjennom alle brukerne som er påmeldt. Så nå tror vel alle at jeg er deres SS 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg klikka meg nettopp gjennom alle brukerne som er påmeldt. Så nå tror vel alle at jeg er deres SS Jeg tror ikke; jeg veit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Min taktik fra i fjor jo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg klikka meg nettopp gjennom alle brukerne som er påmeldt. Så nå tror vel alle at jeg er deres SS Gjøk. Gikk inn på brukeren din sin profil, og der så jeg navnet ditt. Like før jeg rage PM'et deg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 hehe, jeg så ikke posten din om hvor lett det egentlig kunne gjøres, så jeg gjorde det på den tungvinte måten heller. Kunne forsåvidt ha gått inn på profilen via en annen nettleser, evt logga ut herifra. Men neida, jeg klikka likeså-greit på 70 lenker :/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Har allerede funnet gave til min sniknisse (nFF sin versjon av dette), så nå er det bare å håpe jeg får en person det er lett å finne gave til. Gidder ikke å logge ut og inn, får bare åpne lenken til den aktuelle brukeren i et incognito vindu. Endret 26. november 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) *vente spent* Endret 26. november 2012 av Staketten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Slitsom jobb å være nissefar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Fuckin' hell, det tok hele to timer. Nå har jeg gjort mitt i denne omgang, så nå er det dere som styrer showet. Underhold meg. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå