Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mulig å requeste å få en person som bor i Bergen? Mtp at det da åpnes muligheter for gavekort etc. på byens mange flotte fasiliteter og forhandlere. Er ikke så kreativ på dette med gaver skjønner dere. Det er jo bare å sjekke i ønskelistetråden. Om det ikke står noe der, snok på brukerens profil og se hvor h*n er aktiv. Om det ikke gir noen mening, så finner man noe morsomt på Teknikkmagasinet eller liknende. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mitt navn sto der, men ikke nå lenger. Regner med det er fordi jeg ikke har nok innlegg, prøver desperat å nå 250 innlegg, hehe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jada, Jarmo er med. Slik som hvert år.. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jarmo, velkommen skal du være og husk sjekke vedkommendes bakgrunn før du sender julegave 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser flere av dere nevner narkotika på ikke ønsket listen, men trengs det egentlig å nevnes? Har det hendt før at noen har sendt narkotika? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nei, det er mer en gående spøk fra tidligere år. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hehe, hvis noen sender meg slikt, så blir det vertfall annmeldt Men, det er vel ingen som er såpass idiot at dem sender noe ulovlig og som med stor sannsynlighet koster mer enn det smaker til noen dem overhodet ikke kjenner? Så jeg tviler på at dette har vert et problem Hadde vert noe det gitt, og pakket opp knark på julaften Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nei, det er mer en gående spøk fra tidligere år. Ah, men da henger jeg med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Flyttet fire poster hit fra ønskelistetråden for å holde den mest mulig "ren". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hadde vert noe det gitt, og pakket opp knark på julaften Remember kids, when strangers offers you drugs: Say yes! That shit is bloody expensive. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg hadde ikke hatt noe i mot å få litt godsaker i gave. Litt god tjall er aldri å forakte. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Minner om at alle som har fått tilsendt bekreftelsesmelding må svare på den innen søndag. Ingen unnskyldninger i etterkant. Ting som at bikkja spiste opp ruteren eller at katta hadde begravelse kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anbefaler alle å skru på e-postvarsling for PM. Da får man øyeblikkelig varsel på mail selv om man ikke besøker forumet jevnlig. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kommer du til å bekrefte at du har mottatt vår bekreftelse? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bekreftelsen kommer vel når vi får tilldelt vår "gavevenn"? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Men da er det jo for seint å klage på at vår bekreftelse ikke er blitt mottatt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Kommer du til å bekrefte at du har mottatt vår bekreftelse? Bekrefte at bekreftelsen er bekreftet blir litt i overkant mye bekrefting i mine øyne. Var det du som kommenterte den elegante avataren min? I så fall kan jeg bekrefte at jeg har mottatt bekreftelsen din. Ble litt mye bekrefting her, men nå fikk vi i hvert fall bekreftet det. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Var det du som kommenterte den elegante avataren min? I så fall kan jeg bekrefte at jeg har mottatt bekreftelsen din. Kan bekrefte at dette bekreftes. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hehe, la oss nå ikke bli alt for formelle her med bekreftelser Får jeg ikke tilsendt adressen til en "gavevenn", så blir det fortsatt jul her hos meg vertfall Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Får jeg ikke tilsendt adressen til en "gavevenn", så blir det fortsatt jul her hos meg vertfall Jula blir avlyst her Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jula blir avlyst her ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå